ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ποιο από τα τέσσερα μοντέλα θα κερδίσει αυτή τη μάχη; Ποιο θα επιλέγατε;
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ποιο από τα τέσσερα μοντέλα θα κερδίσει αυτή τη μάχη; Ποιο θα επιλέγατε;

Avensis vs Insignia vs Mondeo vs Passat

45.616 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2016)

Συγκρίνουμε τέσσερις παραδοσιακούς παίκτες στα mainstream μεσαία, τα Opel Insignia, Toyota Avensis, Ford Mondeo και ενός VW Passat. Ποιο θα κερδίσει; Ποιο θα επιλέγατε;

Με μεγάλα αμαξώματα για άνετους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, υψηλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια, αλλά και πλήρη εξοπλισμό, τα μεσαία μοντέλα αποτελούν την κλασική επιλογή των οικογενειαρχών εδώ και δεκαετίες. Όμως, τα τελευταία χρόνια περνούν μία περίοδο κάμψης, η οποία οφείλεται στους μεγάλους κυβισμού κινητήρες τους και την τσιμπημένη -για τα σημερινά δεδομένα ενός μέσου οικογενειάρχη- τιμή κτήσης τους. Παρόλα αυτά, η πορεία τους στην ελληνική αγορά φαίνεται πως μπορεί να πάρει τα πάνω της, χάρη στους νέους μικρούς diesel κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζονται. 
Πιο κάτω συγκρίνουμε τέσσερις παραδοσιακούς παίκτες στα mainstream μεσαία, τα Opel Insignia, Toyota Avensis, Ford Mondeo και ενός VW Passat. Μάλιστα, τα πρώτα δύο απέκτησαν πρόσφατα 1.600άρη diesel κινητήρα (το Insignia τον 1,6 CDTI των 136 ίππων που γνωρίζουμε ήδη και το Avensis τον 1,6 D-4D που βλέπουμε για πρώτη φορά), ενώ τα άλλα δύο, αν και διέθεταν από πριν αντίστοιχες προτάσεις, το μεν Mondeo «έπεσε» 100 επιπλέον κυβικά, ενώ το Passat, παραμένει στα 1.600 κυβικά όμως ανέβηκε στα 120 άλογα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή σε μία σύγκριση επί παντός επιστητού.
Μοντέρνα οικογενειακά αμαξώματαΞεχάστε τις συντηρητικές γραμμές του παρελθόντος. Τα σημερινά μεσαία -και δη αυτά του συγκριτικού μας- έχουν εκμοντερνιστεί, ώστε το καθένα με τον τρόπο του να προσελκύσει τον οικογενειάρχη αγοραστή της κατηγορίας.Πιο συγκεκριμένα, το Toyota Avensis (είναι το τελευταίο που παρουσιάστηκε χρονικά) έρχεται με πιο δυναμικές και μοντέρνες γραμμές από κάθε άλλη φορά, σε ένα αμάξωμα τριών όγκων που έχει μακρύνει το εμπρόσθιο τμήμα του κατά 40 χλστ., τονίζοντας την παρουσία του. Ξεχωρίζουμε στο εμπρός μέρος τη δυναμική μάσκα που καταλήγει ανάποδα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, τα εμπρόσθια φωτιστικά με την πολύ μοντέρνα σχεδίαση και φώτα ημέρας LED, αλλά και πίσω, τα μεγάλα LED φωτιστικά και το χρώμιο στο καπό.Στο Mondeo από την άλλη το αμάξωμα είναι και εδώ πιο μακρύ από πριν, με χαμηλότερο ύψος και λιγότερο πλάτος, φιλοξενώντας παράλληλα μια σειρά από στοιχεία που του δίνουν μια πιο εκλεπτυσμένη και συγχρόνως περισσότερο premium εικόνα. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν τα μακρόστενα εμπρός φανάρια με λάμπες LED, η χρωμιωμένη πολυγωνική μάσκα στην εμπρός άκρη του μακριού καπό, αλλά και η κλίση της πίσω κολώνας, που δημιουργεί κουπέ συνειρμούς. 
Τo Passat 8ης γενιάς έχει κερδίσει και αυτό σε δυναμισμό, σε ένα αμάξωμα που φέρνει και αυτό προς τα 4θέσια κουπέ. Στον όλο δυναμισμό του σχήματος βοηθά και το εμπρόσθιο τμήμα με τους μακρόστενους LED προβολείς και η νέα πλήρως χρωμιωμένη μάσκα, ενώ πιο επιθετικός από ποτέ είναι και ο προφυλακτήρας.
Τέλος, το Opel Insignia, παρότι «μετρά» κάποια χρόνια από την τελευταία ανανέωσή του, έρχεται και αυτό με δυναμικό και κουπέ σχήμα που κερδίζει το βλέμμα. Ξεχωρίζουμε το φωτισμό σε σχήμα μπούμερανγκ στα φώτα και τη μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα στο μπροστινό μέρος.

Δυναμικό και όμορφο είναι το μπροστινό μέρος του Toyota Avensis, δεν θυμίζει σε τίποτα το κάπως συντηρητικό παρελθόν του.

Δυναμικό και όμορφο είναι το μπροστινό μέρος του Toyota Avensis, δεν θυμίζει σε τίποτα το κάπως συντηρητικό παρελθόν του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
INTERSTAR