Τρείς νέοι κινητήρες έρχονται από την Jaguar μαζί με τις ανανεωμένες εκδόσεις των νέων F-Pace, XF και XE. Διαβάστε τα χαρακτηριστικά τους και τις νέες τεχνολογίες που προστέθηκαν στα νέα μοντέλα.
Τρείς νέοι κινητήρες έρχονται από την Jaguar μαζί με τις ανανεωμένες εκδόσεις των νέων F-Pace, XF και XE. Πρόκειται για δύο βενζινοκινητήρες και έναν πετρελαιοκινητήρα.
Οι δύο βενζινοκινητήρες θα είναι μεγέθους 2,0 λίτρων και θα αποδίδουν 197 και 250 ίππους ο καθένας. Ο πρώτος θα είναι διαθέσιμος στα ανανεωμένα XE και XF.
Ο πετρελαιοκινητήρας, θα είναι και αυτός 2,0 λίτρων με τεχνολογία twin turbo, με 236 ίππους και 500 Nm ροπής. Πρόκειται για τον πρώτο κινητήρα με δύο τουρμπίνες που κατασκευάζει η Jaguar- Land Rover, με αναβαθμισμένα έμβολα και στρόφαλο και βελτιωμένα μπεκ ψεκασμού. Ο συγκεκριμένος κινητήρας θα προσφέρεται τόσο στο νέο F-Pace όσο και στα άλλα δύο νέα μοντέλα.
Με τους νέους κινητήρες, έρχονται και νέες επιλογές σχετικά με τον τρόπο οδήγησης. Πιο συγκεκριμένα τα νέα μοντέλα θα είναι εφοδιασμένα με ένα σύστημα που θα μπορεί να προσαρμόσει την συμπεριφορά του κινητήρα, του κιβωτίου και του τιμονιού με βάση την οδηγική συμπεριφορά του οδηγού. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα ανάρτησης.
Ακόμα, τα νέα F-Pace και XF θα έχουν νέα προσκέφαλα, ενώ θα υπάρχει και μια νέα Dual View technology που θα επιτρέπει στον οδηγό και το συνοδηγό να παρακολουθούν διαφορετικά πράγματα στην 10 ιντσών οθόνη αφής.
Τέλος, στα νέα μοντέλα θα περιλαμβάνεται σύστημα πρόβλεψης σύγκρουσης και σύστημα αυτόματης καθοδήγησης του οχήματος, κάνοντάς τα ασφαλέστερα από ποτέ, ενώ θα υπάρχει νέα γκάμα χρωμάτων βελτιώνοντας την αισθητική τους και καλύπτοντας και τους πιο απαιτητικούς.
Καλώς έκανε η Jaguar. Εϊναι αλήθεια ότι στα 2000 cc είχε πρόβλημα το F-Pace, μέτρια ισχύς κινητήρα με "τραχιά" χροιά του diesel ... υστερούσε έναντι του premium ανταγωνισμού από Mercedes, BMW ... άντε ας πούμε και Audi. Επίσης ο βασικός εξοπλισμός του F-Pace δεν έχει ούτε το αυτόματο φρενάρισμα για αποφυγή σύγκρουσης ... που το έχουν σχεδόν όλα τα αμάξια σήμερα ανεξαρτήτως χρημάτων και κατηγορίας. Πρέπει να πληρώσεις ένα 70άρι ++ και πέρνεις κάτι πολύ μέτριο - ενώ με αυτά τα χρήματα πέρνεις μια GLC 250d με τα όλα της. Καλώς λοιπόν έπραξε η Jaguar.
Καλώς έκανε η Jaguar. Εϊναι αλήθεια ότι στα 2000 cc είχε πρόβλημα το F-Pace, μέτρια ισχύς κινητήρα με "τραχιά" χροιά του diesel ... υστερούσε έναντι του premium ανταγωνισμού από Mercedes, BMW ... άντε ας πούμε και Audi. Επίσης ο βασικός εξοπλισμός του F-Pace δεν έχει ούτε το αυτόματο φρενάρισμα για αποφυγή σύγκρουσης ... που το έχουν σχεδόν όλα τα αμάξια σήμερα ανεξαρτήτως χρημάτων και κατηγορίας. Πρέπει να πληρώσεις ένα 70άρι ++ και πέρνεις κάτι πολύ μέτριο - ενώ με αυτά τα χρήματα πέρνεις μια GLC 250d με τα όλα της. Καλώς λοιπόν έπραξε η Jaguar.