4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τοποθετούμε στο «ρινγκ» τα 3 πιο hot crossover της κατηγορίας με σκοπό να διαπιστώσουμε ποιο είναι το πληρέστερο σε όλα τα επίπεδα.
3 best seller SUV που πάνε παντού
138.241 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2017)
Αν θες SUV που να μην έχει μόνο το όνομα, να πηγαίνει παντού και να ξεκινάει από τα 20 χιλιάρικα, αυτές είναι 3 πολύ καλές επιλογές. Δες τώρα 3 SUV με έντονα off-road χαρακτηριστικά που πουλάνε πολύ στη χώρα μας.
Πρόσωπο που δε χρειάζεται συστάσεις: το Renegade είναι οπτικά το πιο εύκολα αναγνωρίσιμο από τα τρία κι αυτό για κάποιους παίζει μεγάλο ρόλο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Χώροι, τιμή, κατανάλωση, άνεση από την ανάρτηση- Βαριά αίσθηση στο δρόμο χωρίς σπορτίφ χαρακτήρα
Jeep Renegade
+ Εμφάνιση μέσα-έξω, χώροι, φρένα
- Περιορισμένη περιμετρική ορατότητα
Suzuki Vitara
+ Πολύ καλοί χώροι αναλογικά με τις διαστάσεις, επιδόσεις, τιμή, εμφάνιση
- Τραχύτητα κινητήρα, σκληρά πλαστικά, λειτουργία αυτό- ματου φρένου
Είναι θέμα τοποθέτησης. Αν το Nissan Qashqai έβγαινε από την κατηγορία των μικρομεσαίων όπου έχουμε συνηθίσει να το βλέπουμε και έμπαινε στην κλάση των SUV και των κροσόβερ τότε θα ήταν και εκεί το δημοφιλέστερο μοντέλο, όπως και στο segment C (2.221 πωλήσεις). H θέση όμως αυτή ανήκει στο Suzuki Vitara των 1.138 πωλήσεων, με βάση τα στοιχεία του ΣΕΑΑ για το 2016 μέχρι το Νοέμβριο. Λίγο πίσω του και αφού μεσολαβεί η πιο premium ΒΜW X1, συναντούμε το Jeep Renegade. Διαμορφώνεται λοιπόν μια ενδιαφέρουσα τριπλέτα η οποία φαίνεται ότι έχει πολλά σημεία επαφής με κυριότερο το πόσο έντονα καταφέρνει να προσελκύει το αγοραστικό κοινό.
Κάθε άλλο παρά συγκυριακό είναι βέβαια αυτό αφού πρόκειται για μοντέλα με μοναδική ιστορία το καθένα στην κλάση. Το Renegade, εκτός από τις χωμάτινες «αποχρώσεις» που κουβαλάει το όνομά του, έχει κι ένα επώνυμο το οποίο δύσκολα χάνει σε θέματα επιρροής στην κλάση των εκτός δρόμου: Jeep, όπως συχνά αποκαλείται εν συντομία όλη η κλάση των crossover. Το Qashqai θα έχει εσαεί τον αέρα του πρωτοπόρου που άλλαξε τα δεδομένα ανάμεσα σε SUV και μικρομεσαία, ενώ το Vitara είναι, σαν όνομα, συνυφασμένο με λασπωμένες… απολαύσεις. Κύρος, λοιπόν, θα πάρετε όποιο κι αν διαλέξετε, αν αυτό σας απασχολεί. Από εκεί κι έπειτα η επιλογή κινητήρα είναι δύσκολη υπόθεση. Εμείς επιλέξαμε να συγκρίνουμε τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις: 1,6 με 120 ίππους για Jeep και Suzuki καθώς και 1,5 για το Nissan με 110 ίππους. Υπάρχουν πλειάδα επιλογών όμως: 1,6 και 1,4 βενζίνης για το Jeep με 110, 140 και 170 ίππους ή και μεγάλο diesel στα 2,0 λίτρα με 170 ίππους. Το Suzuki εχει επίσης ατμοσφαιρικό σύνολο βενζίνης 1,6 λίτρων και 120 ίππων αλλά και τούρμπο 1,4 με 140 ίππους. Μικρό τούρμπο βενζίνης (1,2 λτ./115 ίππων) διαθέτει και το Nissan το οποίο έχει για ναυαρχίδα τους diesel και βενζίνης των 1,6 λίτρων με 130 και 160 ίππους. Πιθανώς αυτή η πολυφωνία είναι ένα ακόμα στοιχείο που έχει εκτιμήσει η αγορά.
Σχεδίαση: Το Jeep δείχνει το πιο εδραιωμένο
Μοιάζει μια αμφίρροπη μάχη αλλά στην πράξη μάλλον δεν είναι. Η γρίλια με τις επτά κάθετες τομές φέρει μαζί της έναν έντονο συμβολισμό και αποτελεί κάτι το οποίο ο εξωτερικός παρατηρητής στρέφει ενστικτωδώς να κοιτάξει. Αυτό δε σημαίνει ότι οι άλλοι δύο παίχτες στερούνται αίσθησης του στιλ. Κάθε άλλο μάλιστα: το μεν Vitara με τους παιχνιδιάρικους χρωματικούς συνδυασμούς και το ισορροπημένο σχήμα, το δε Qashqai με το μυώδες και αρκετά επιβλητικό χαρακτήρα του καταφέρνουν να μην περνούν απαρατήρητα.
Επειδή έχω κάνει ταξίδι 1000 χλμ με το Suzuki 1.6 diesel 4x4, θα τολμήσω να πω ότι είναι ότι καλύτερο στα λεφτά του. Με ενεργοποιημένη την τετρακίνηση δε στην άσφαλτο, μπορείς να πεις ότι έχει και σπόρτιφ συμπεριφορά, και εκτός δρόμου ικανοποιητικό και χώρους και οικονομία. Βέβαια τα άλλα δύο δεν τα έχω οδηγήσει, αλλά με την τετρακίνηση νομίζω ξεφεύγουν πολύ σε τιμή. Και η τετρακίνηση ανεβάζει ο επίπεδο ασφάλειας και κίνησης εκτός δρόμου αρκετά.
Ti pantou bre paidia...xalarwste mhn ta isopedwnoume ola. Pantou paei to land cruiser, to defender, to wrangler.
Να συμπληρώσω στο @Νικο οτι εκτός απο το 3008 σε λίγο καιρό θα έρθει και το Skoda Karoq και αν κρίνω απο τις τιμές και τον εξοπλισμό του Kodiaq θα είναι και αυτό με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και πλούσιο εξοπλισμό. Επειδή όμως στην Ελλάδα προτιμάμε το όνομα και οχι την χάρη το Nissan θα συνεχίσει να έχει τις καλύτερες πωλήσεις παρά τα ποιοτικά και μηχανικά προβλήματα(τριγμούς και οχι μόνο) που έχει.
Γι' αυτό παίρνεις 3008 και ξεχνάς τα αρνητικά και των 3 μοντέλων...