Το ισχυρότερο εκ των τριών είναι το Renegade των 120 ίππων, με το Τ-Roc να αποδίδει 115 ίππους και το 2008 100 ίππων αντίστοιχα. Τα δύο τελευταία μάλιστα έχουν και την ίδια ροπή με 250 Nm έναντι 320 Nm του Jeep. Αυτή η διαφορά αποτυπώνεται και στην κόλλα των μετρήσεων όπου το Renegade έδωσε εξαιρετικά νούμερα σε ρεπρίζ, από τα κορυφαία της κατηγορίας. Βέβαια αντίστοιχα έχει και την μεγαλύτερη κατανάλωση μεταξύ των τριών μοντέλων. Και μπορεί ακόμα να μην έχουμε δοκιμάσει την diesel έκδοση των 100 ίππων του 2008, για να είμαστε απόλυτοι στα νούμερα, ωστόσο είναι ένα μοτέρ που το έχουμε ξανασυναντήσει σε άλλα μοντέλα και γνωρίζουμε τα χαρακτηριστικά του. Είναι ένα πολιτισμένο και ήσυχο σύνολο με καλή απόκριση και αρκετά οικονομικό. Οικονομικός είναι και ο 1,6 TDI και με εκλεπτυσμένη λειτουργία, αλλά στις χαμηλές στροφές δείχνει να δυσανασχετεί και σε συνδυασμό με το μακρύ κιβώτιο οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι μέτριες αν το στροφόμετρο δεν ξεπερνά τις 2.000 σ.α.λ..
Ναι, ναι... αγοράστε μικρα, & μικρομεσαία κροσοβερακια, με το 95% των χιλιομέτρων σε εθνικό, κ αστικό δίκτυο. όταν βουίζει σαν αεροσκάφος όλη η καμπίνα στην εθνική οδό, όταν η κατανάλωση θα πηγαίνει πραγματικα στα ύψη (αεροδυναμική ψυγείου), όταν οι κλίσεις σε στροφές, ακόμα κ σε καμπές του οδικού δικτύου θα σας ξενερώνει, και με μέγιστη τελική μικρομεσαιου προ 40 ετων, τότε θα κλαίτε τα Auris, golf, focus, 308 που δεν επιλέξατε.
Όμως σε πατημένο χώμα θα πηγανει σούπερ....
Ναι, ναι... αγοράστε μικρα, & μικρομεσαία κροσοβερακια, με το 95% των χιλιομέτρων σε εθνικό, κ αστικό δίκτυο. όταν βουίζει σαν αεροσκάφος όλη η καμπίνα στην εθνική οδό, όταν η κατανάλωση θα πηγαίνει πραγματικα στα ύψη (αεροδυναμική ψυγείου), όταν οι κλίσεις σε στροφές, ακόμα κ σε καμπές του οδικού δικτύου θα σας ξενερώνει, και με μέγιστη τελική μικρομεσαιου προ 40 ετων, τότε θα κλαίτε τα Auris, golf, focus, 308 που δεν επιλέξατε. Όμως σε πατημένο χώμα θα πηγανει σούπερ....