Για φινέτσα και οικονομία: Τα Jeep Renegade, Peugeot 2008 και VW T-Roc διαθέτουν τη δική τους ξεχωριστή εμφάνιση, ενώ παράλληλα οι diesel εκδόσεις τους προφέρουν και μεγάλη οικονομία καυσίμου για τους χιλιομετροφάγους.
Η κλάση των μικρών SUV μέσα από τη μεγάλη άνθηση που έχει γνωρίσει τα τελευταία χρόνια, αλλά και τις προβλέψεις, που τη θέλουν πρωταγωνίστρια στο μέλλον, έχει φτιάξει μια ευρεία γκάμα, μέσα στην οποία θα βρεις πραγματικά πολλές διαφορετικές επιλογές.
Πιο τρανή απόδειξη της τελευταίας πρότασης είναι άλλωστε πως εντός της κλάσης θα συναντήσουμε μοντέλα από σχεδόν 4 μέτρα, δηλαδή όσο ο μ.ο. των μικρών, μέχρι και επιλογές ως τα 4,3 μ., που φλερτάρουν δηλαδή με το κάτω άκρο των C-SUV.
Εμείς στο συγκριτικό μας επιλέξαμε τρία μοντέλα με μήκος άνω των 4,2 μ. και κοινό παρονομαστή την ενδιαφέρουσα σχεδίασή τους, αλλά με εντελώς διαφορετική φιλοσοφία. Ο λόγος για τα Jeep Renegade, Peugeot 2008 και VW T-Roc στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους 120, 100 και 115 ίππων αντίστοιχα, οι οποίες είναι διαθέσιμες σχεδόν στην ίδια τιμή.
Σχεδίαση: Σκληροτράχηλο Jeep Renegade, εκλεπτυσμένο Peugeot 2008 και νεανικό VW T-Roc
Η διαφορετικότατα στο χαρακτήρα των τριών μοντέλων είναι έκδηλη από τη σχεδίαση τους. Αυτό δε σημαίνει πως υστερεί κάποιο εμφανισιακά, καθώς εκτελείται μια διαφορετική συνταγή στο καθένα, η οποία μάλιστα είναι και πετυχημένη, δίνοντας καλαίσθητα τελικά αποτελέσματα.
Η Peugeot προσάρμοσε τα νεότερα στοιχεία της, που πρωτοείδαμε στο 3008 (έπειτα στο 5008, το 508 και το 208) και στο αμάξωμα των 4.300 χλστ. του 2008, δημιουργώντας ένα άκρως καλαίσθητο και κομψό αποτέλεσμα. Παράλληλα, οι λεπτομέρειες όπως τα κάθετα φώτα και το φουσκωμένο εμπρόσθιο μέρος τονίζουν το στοιχείο του δυναμισμού και του μοντέρνου.
Ανάλογα στοιχεία δυναμισμού θα συναντήσουμε και στο Renegade (4.236 χλστ.) χάρη στα off road χαρακτηριστικά του, όπως η κάθετη μάσκα με τη γρίλια της Jeep μπροστά, οι γωνίες και οι τετράγωνες επιφάνειες.
Το ίδιου μήκους VW Τ-Roc δεν έχει το συντηρητισμό που θα συναντήσουμε σε άλλα μοντέλα της φίρμας. Η μεγάλη μάσκα, με τον επίσης μεγάλο αεραγωγό και τους προβολείς αποπνέουν ένα πιο νεανικό αέρα, ο οποίος ολοκληρώνεται από τη μικρή κλίση της οροφής και την προαιρετική διχρωμία.
Ναι, ναι... αγοράστε μικρα, & μικρομεσαία κροσοβερακια, με το 95% των χιλιομέτρων σε εθνικό, κ αστικό δίκτυο. όταν βουίζει σαν αεροσκάφος όλη η καμπίνα στην εθνική οδό, όταν η κατανάλωση θα πηγαίνει πραγματικα στα ύψη (αεροδυναμική ψυγείου), όταν οι κλίσεις σε στροφές, ακόμα κ σε καμπές του οδικού δικτύου θα σας ξενερώνει, και με μέγιστη τελική μικρομεσαιου προ 40 ετων, τότε θα κλαίτε τα Auris, golf, focus, 308 που δεν επιλέξατε.
Όμως σε πατημένο χώμα θα πηγανει σούπερ....
Ναι, ναι... αγοράστε μικρα, & μικρομεσαία κροσοβερακια, με το 95% των χιλιομέτρων σε εθνικό, κ αστικό δίκτυο. όταν βουίζει σαν αεροσκάφος όλη η καμπίνα στην εθνική οδό, όταν η κατανάλωση θα πηγαίνει πραγματικα στα ύψη (αεροδυναμική ψυγείου), όταν οι κλίσεις σε στροφές, ακόμα κ σε καμπές του οδικού δικτύου θα σας ξενερώνει, και με μέγιστη τελική μικρομεσαιου προ 40 ετων, τότε θα κλαίτε τα Auris, golf, focus, 308 που δεν επιλέξατε. Όμως σε πατημένο χώμα θα πηγανει σούπερ....