Mε την Fiat να έχει ήδη ανακοινώσει πως η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του θρυλικού 500ριού θα μπει σε παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του 2020, φαίνεται πως η ιταλική φίρμα σχεδιάζει να προσφέρει μια ίδια έκδοση και για το Panda της επόμενης γενιάς.
Σύμφωνα με πληροφορίες που έρχονται στο φως, το νέο Panda θα κάνει το ντεμπούτο του το 2021 αλλά η ηλεκτρική του έκδοση θα κάνει το εμπορικό του λανσάρισμα περίπου δύο χρόνια αργότερα. Στόχος της φίρμας είναι να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να κρατηθεί το κόστος κτήσης του μοντέλου χαμηλά ενώ γίνεται λόγος πως η Fiat, όπως και στο Centoventi Concept, θέλει να προσφέρει την επιλογή στους αγοραστές να αναβαθμίσουν ή να επεκτείνουν την χωρητικότητα των μπαταριών του αυτοκινήτου, ώστε, εάν το επιθυμούν, να μεγαλώσουν την ηλεκτρική αυτονομία του ηλεκτρικού Panda, πιθανώς έως και τα 500 χλμ.
Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση του ιταλικού μίνι, ο CEO Olivier Francois έχει αφήσει να εννοηθεί πως το μοντέλο θα λάβει σαφείς επιρροές από το προαναφερθέν Centoveventi. Tέλος, δημοσιεύματα από την Ιταλία κάνουν λόγο πως η Fiat σκοπευει να στρέψει την προσοχή της στις πιο «προσιτές» κατηγορίες (μίνι, μικρά) και να σταματήσει πλήρως να κατασκευάσει μεγάλα premium μοντέλα ή σπορ roadster.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019, η Fiat πούλησε 105.534 Panda, σημειώνοντας αύξηση 15% σε σχέση με το ίδιο διάστημα το 2018.