Καρέκλα γραφείου «τρέχει» με 20 km/h & εξοπλίζεται με πίσω κάμερα
2.068 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2023)
Η καρέκλα γραφείου της VW μπορεί να κινηθεί με 20 χλμ./ώρα, προσφέρει αυτονομία 11 χιλιομέτρων και έχει μεγαλύτερο εξοπλισμό ακόμη και από κάποια αυτοκίνητα.
H Volkswagen έχει πάρει για τα καλά το δρόμο της ηλεκτροκίνησης έχοντας αναπτύξει μια ευρεία γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μοντέλα όπως το ID.3, το ID.4 και το ID.5. O γερμανικός κολοσσός φαίνεται όμως πως δεν έχει καμιά διάθεση να περιοριστεί στην κατασκευή ηλεκτρικών συστημάτων μόνο για αυτοκίνητα. Πράγματι, το νορβηγικό τμήμα της VW κατασκεύασε μια ηλεκτρική καρέκλα γραφείου, η οποία φέρει μαζί της μια μακρά λίστα εξοπλισμού, όπως για παράδειγμα μια κάμερα οπισθοπορείας.
Τρέχει με 20 χλμ./ώρα και προσφέρει αυτονομία 11 χιλιομέτρων
Η συγκεκριμένη καρέκλα «πατάει» πάνω σε 5 τροχούς και χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα που έχει τοποθετηθεί πάνω της, μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 20 χλμ./ώρα, άσχετα αν είναι πραγματικά απίθανο να καταφέρει κάποιος να φτάσει αυτή την ταχύτητα μέσα σε ένα γραφείο. Η καρέκλα μπορεί να κινηθεί αυτόνομα και για 11 χιλιόμετρα, έχει συνεπώς αρκετή ενέργεια για να κινείται χωρίς φόρτιση μέσα στο γραφείο για τουλάχιστον μια εβδομάδα. Φυσικά, δεν έχει κάποιο τιμόνι, όμως η VW έχει τοποθετήσει κάποια πεντάλ στο ύψος των ποδιών, με τα οποία ο χρήστης μπορεί να ελέγχει την κίνηση της καρέκλας.
Έχει από πίσω κάμερα έως οθόνη αφής
Ο κατάλογος εξοπλισμού είναι τόσο μεγάλος που θυμίζει πραγματικό αυτοκίνητο. Η καρέκλα εξοπλίζεται με LED φώτα με ειδική λειτουργία για πάρτυ, κόρνα, μία θύρα USB, θερμαινόμενο κάθισμα, πίσω κάμερα, σένσορες 360 μοιρών για μην χτυπάς από εδώ και από εκεί και οθόνη αφής για την υποστήριξη του συστήματος infotainment. Επίσης, η καρέκλα έχει το δικό της πορτ-μπαγκάζ (δεν έχει γίνει γνωστή η χωρητικότητά του), ώστε να μπορεί ο χρήστης να μεταφέρει με ασφάλεια το λάπτοπ του και το σημειωματάριο του αλλά και κοτσαδόρο ώστε να σύρει κάποιο μικρό τρέιλερ, αν αυτό είναι απαραίτητο.
Η καρέκλα της VW, ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν θα μπει σε ευρεία παραγωγή, αφού κατασκευάστηκε για να προμοτάρει τα επαγγελματικά οχήματα της φίρμας.