ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κάρτα hands-free: 20 χρόνια από το πρώτο ανέπαφο «κλειδί» της Renault
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάρτα hands-free: 20 χρόνια από το πρώτο ανέπαφο «κλειδί» της Renault

7.236 Επισκέψεις στο άρθρο

Η κάρτα Hands-free της Renault κλείνει 20 χρόνια! Αλήθεια, το ξέρατε ότι το άνοιγμα μιας πόρτας ξενοδοχείου ήταν η έμπνευση για τον επικεφαλής της Laguna να συλλάβει την ιδέα του keyless συστήματος;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Με έμπνευση από τον 007 & τις κάρτες για τα δωμάτια των ξενοδοχείων!

Όλα ξεκίνησαν το 2001, όταν η Renault ήταν έτοιμη να ξεκινήσει τις πωλήσεις της Laguna II, του σεντάν που προοριζόταν να ενσαρκώσει την έννοια του «lifestyle» αυτοκινήτου του 21ου αιώνα. Έμπνευση για την κάρτα hands-free, που αρχικά θύμιζε gadget του πράκτορα 007 και ήταν το έναυσμα για τη δημιουργία των keyless συστημάτων από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως, είναι μια ενδιαφέρουσα ιστορία λίγο πριν το επίσημο λανσάρισμά της Laguna.

Λίγο καιρό πριν το ντεμπούτο, ο Bernard Dumondel, επικεφαλής προϊόντος για το Laguna II, έμενε σε ένα ξενοδοχείο στο Λουξεμβούργο. Ανοίγοντας το δωμάτιό του με μία μαγνητική κάρτα, συνέλαβε την ιδέα: «γιατί να μη χρησιμοποιούμε μία ανέπαφη κάρτα, αντί για το συμβατικό κλειδί, για το ξεκλείδωμα ενός αυτοκινήτου»; Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα πίσω από την κάρτα hands-free. Ο Bernard αποφάσισε να παρουσιάσει ένα πρωτότυπο της ιδέας του στον διευθυντή του προγράμματος, η ιδέα αυτή συνάρπασε τα Διευθυντικά στελέχη της Renault (μεταξύ των οποίων και τον ίδιο τον Louis Schweitzer, τον μετέπειτα CEO της Renault) και τελικά το όλο project εγκρίθηκε, υιοθετήθηκε και η ευρεσιτεχνία κατοχυρώθηκε.


Ο επικεφαλής προϊόντος για το Laguna II, ανοίγοντας το δωμάτιό του με μία μαγνητική κάρτα, συνέλαβε την ιδέα: «γιατί να μη χρησιμοποιούμε μία ανέπαφη κάρτα, αντί για το συμβατικό κλειδί, για το ξεκλείδωμα ενός αυτοκινήτου»;

Ο επικεφαλής προϊόντος για το Laguna II, ανοίγοντας το δωμάτιό του με μία μαγνητική κάρτα, συνέλαβε την ιδέα: «γιατί να μη χρησιμοποιούμε μία ανέπαφη κάρτα, αντί για το συμβατικό κλειδί, για το ξεκλείδωμα ενός αυτοκινήτου»;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το πρώτο «όχημα χωρίς κλειδί»

Η Laguna II ήταν το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που εφοδιαζόταν με κάρτα hands-free και αρχικά αναφερόταν ως το «όχημα χωρίς κλειδί». Στα χρόνια που ακολούθησαν, η Renault αντιμετώπισε αρκετές τεχνικές δυσκολίες με τις «παιδικές ασθένειες» της κάρτας hands-free. Για παράδειγμα, όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, το σήμα της παρεμποδίζονταν από διάφορα αντικείμενα στο κοντινό περιβάλλον, όπως τα φώτα neon που υπήρχαν συχνά σε κλειστά γκαράζ. Ωστόσο, οι άνθρωποι της Renault βελτίωσαν με τα χρόνια το συγκεκριμένο αξεσουάρ (ανθετικό περίβλημα, ενσωματωμένος υπολογιστής για εξ αποστάσεων κλείδωμα & ξεκλείδωμα) και το συμπεριέλαβαν στον εξοπλισμό ολοένα και περισσότερων μοντέλων, μέχρι σήμερα που όλα τα μοντέλα της γκάμας διαθέτουν τη νεότερη εκδοχή της κάρτας-κλειδί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ford
PEUGEOT