Όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές μας εικόνες, το μπροστινό μέρος του VW Passat θα αποκτήσει σαφώς πιο δυναμική εικόνα.
Έρχεται νέο VW Passat
(9/4/2017)
Η σύγχρονη γενιά του VW Passat θα δεχθεί μια γενναία ανανέωση τον επόμενο χρόνο με σκοπό να αμβλύνει την κριτική για την συγκρατημένη σχεδίαση του μέσα-έξω, ενώ ακολουθώντας τον ανταγωνισμό είναι πιθανό για πρώτη φορά στην ιστορία του να έχει και κινητήρα 1.000 κυβικών!
Το επίπεδο της ποιότητας στο εσωτερικό του Passat είναι υψηλό, αγγίζοντας τα όρια των premium επιλογών της κατηγορίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, στόχος των ανθρώπων της VW είναι να γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακό σε θέματα ποιότητας και φινιρίσματος.
Παραφράζοντας τη γνωστή ρήση για την γυναίκα του Καίσαρα, η 8η γενιά του VW Passat δεν φτάνει να είναι εντελώς νέα, τεχνολογικά προηγμένη και βασισμένη σε μια εξελιγμένη πλατφόρμα (MQB), αλλά και να το δείχνει. Από το λανσάρισμα του, το μεσαίο σεντάν της VW δέχθηκε κριτική για την ιδιαίτερα συγκρατημένη σχεδίασή του, η οποία μάλιστα δεν ξεχώριζε και ιδιαίτερα από το προηγούμενο. Και να φανταστεί κανείς πως το υπάρχον Passat είναι το πιο δυναμικό που έχει σχεδιαστεί μέχρι σήμερα. Το 2017, η 8η γενιά του VW Passat θα είναι στο μέσον της εμπορικής του καριέρας (λανσαρίστηκε το 2014) και όπως είναι αναμενόμενο θα δεχθεί την καθιερωμένη ανανέωση με σκοπό να συνεχίσει την εμπορική του καριέρα μέχρι το λανσάρισμα της 9η γενιάς κοντά στο 2020.
Πουλάει «μούρη»
Όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές μας εικόνες, το μπροστινό μέρος του VW Passat θα αποκτήσει σαφώς πιο δυναμική εικόνα. Κύριο χαρακτηριστικό θα είναι η τονισμένη μάσκα, η οποία θα «κατεβαίνει» χαμηλά και μέσα στον πιο αιχμηρό σχεδιαστικά προφυλακτήρα, παίρνοντας στοιχεία από το επερχόμενο νέο VW CC. Πιο μοντέρνα θα είναι και τα LED φώτα, οι προβολείς των οποίων θα διαθέτουν την τελευταία λέξη της σχετικής τεχνολογίας, καθώς και δυνατότητα ενεργής προσαρμογής σε διαφορετικά οδηγικά μοτίβα. Oι αλλαγές στο πίσω μέρος θα είναι λιγότερο διακριτές και θα αφορούν κυρίως τα φώτα. Οι σχεδιαστικές αλλαγές του ανανεωμένου VW Passat θα αφορούν όλη τη γκάμα του μοντέλου, όπως φυσικά και την στέισον βάγκον Variant έκδοση, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική εικόνα της οποίας εξασφαλίσαμε επίσης σε αποκλειστικότητα. Οι βασικές διαστάσεις του ανανεωμένου Passat (μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο) θα παραμείνουν ως έχουν, αφού μιλάμε για μια ανανέωση, ενώ το αυτοκίνητο θα συνεχίσει φυσικά να «πατάει» πάνω στην ξακουστή, ευμετάβλητη, ελαφριά και άκαμπτη πλατφόρμα MQB.
Και με 1000άρη κινητήρα
To Ford Mondeo είναι ήδη διαθέσιμο με 1,0 EcoBoost κινητήρα 125 ίππων, ενώ το επερχόμενο νέο Insignia θα είναι επίσης διαθέσιμο με τον 1,0 ECOTEC κινητήρα της Opel. Με δεδομένο πως τα δύο αυτά μοντέλα είναι άμεσοι ανταγωνιστές του Passat και πως στην VW υπάρχει ο 1,0 TSI, είναι πολύ πιθανό το λανσάρισμα του ανανεωμένου μοντέλου να συνδυαστεί με χαμήλωμα της βάσης στη γκάμα των κινητήρων. Μια αύξηση της ιπποδύναμης (από 110 ή 115 ίππους που είναι σε μικρότερα μοντέλα) στους 120-125 ίππους θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη για να μπορεί να κινηθεί με άνεση το μεγάλο αμάξωμα. Κατά τα άλλα η γκάμα των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου θα παραμείνει ως έχει με ρυθμίσεις όμως για καλύτερη απόδοση. Ήδη φημολογείται πως η κορυφαία biturbo πετρελαιοκίνητη έκδοση από 240 ίππους θα φτάσει στους 280. Θα παραμείνει φυσικά και η plug-in υβριδική έκδοση GTE.
Ακόμη πιο premium εσωτερικό
Το επίπεδο της ποιότητας στο εσωτερικό του νέου Passat είναι υψηλό, αγγίζοντας τα όρια των premium επιλογών της κατηγορίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, στόχος των ανθρώπων της VW είναι να γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακό σε θέματα ποιότητας και φινιρίσματος με τη χρήση νέων υλικών και πιο ποιοτικών επενδύσεων. Επίσης θα γίνει και πιο high-tech με τη χρήση τελευταίας γενιάς συστημάτων infotainment και οθονών αφής. Σχεδιαστικά δεν είναι εύκολο να αλλάξουν πολλά στις λιτές και καθαρές γραμμές του σημερινού μοντέλου, οι οποίες όμως τονίζουν την εργονομία και την λειτουργικότητα της καμπίνας. Οι χώροι θα παραμείνουν φυσικά κορυφαίοι, τόσο όσον αφορά στους επιβάτες, όσο και στις αποσκευές (586 λτ. στο σεντάν και 650 λτ. στο στέισον)
Συνεχεια του υπαρχοντος και απλα εμφανισιμο θα το χαρακτηριζα χωρις τιποτα το ιδιαιτερο,ασε που το θεωρω και βαρετο να εχει το ιδιο επαναλαμβανομενο σχεδιο που δειχνει ποσο σκιτζηδες τυπους εχουν στο συγκεκριμενο τμημα αφου δεν καταφερνουν να δωσουν επιτελους ζωη σε ενα αυτοκινητο του group...κυριολεκτικα κοβεις φλεβες με την υπνηλια τους!!
Οσο για τον 1000αρι στην καλυτερη θα το ονομαζα λιγο για αυτο και δυσκολα θα του χαρισει επιδοσεις οταν εχει να διαχειριστει 1400+ κιλα.
Μην αναφερω τα προβληματα αξιοπιστιας του που ειναι δεδομενα!
Συμφωνώ με τον Πειραιώτη,και να προσθέσω ότι τον βασιλιά της κατηγορίας που είναι από το 2008 το OPEL INSIGNIA δεν μπορεί να το χτηπήσει για να μην αυταπατώνται οι της vw και εσείς στο περιοδικό.
8a pw mono auto: Exw 2 geitones kai o enas agorase to 1998 to passat kai o allos to 1999 thn alfa 156. Apotelesma? To passat akomh kai twra pou mpaineis mesa einai stibaro kai ola kalodiathrhmena enw sthn alfa exoun pesei tapetsaries, trizoun ola ta plastika genika fenetai les kai exoun perasei 50 xronia.
Μουράτο;ο κώλος της μαιμούς είναι πιο όμορφος και σικ από αυτό το κατασκεύασμα.Ασε που μέσα δεν λέει και τίποτα από σχεδιασμό.Κατά τα άλλα αφού αρέσει σε εσάς στο autotriti εφόσον πήρατε διαταγές από τα αφεντικά σας ουδέν πρόβλημα δεν μας πέφτει λόγος εμάς.
για το κοινο που απευθυνεται 45+ το λες αποδεκτο σε θεμα εμφανιση.δε με ενοχλει κατι.απαλες γραμμες διχως υπερβολες,περναει ως συντηρητικο εστω.προσωπικα θα προτιμουσα το MONDEO ομως.. οσο για τα χιλια κυβικα ερχονται καταπελτης στα χλωμα σχολια των περισσοτερων που σχολιαζαν ΤΟΤΕ για τους ecoboost κινητηρες .βλεπε οπελακηδες wvακηδες κιακηδες αουντακηδες τογιοτακηδες κλπ κλπ
@anti vw:Διπλασιες πωλησεις το Passat απο το Insigna!
Οσο για τον 1000αρι,υπαρχει και 1500αρης και 2 λιτρος για να διαλεξετε!!Το group εχει τη μεγαλυτερη γκαμα κινητηρων αλλωστε...
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, PREMIUM, ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΙΑ, ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΑ, ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΤΣΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ ΜΕ ΛΙΓΑ ΦΡΑΓΚΑ, ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙΑ, ΑΧΡΩΜΑ, ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΘΕ 2 ΜΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΚΑΝΕ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ (0) ΤΙΠΟΤΑ, ΑΓΝΩΣΤΗ ΛΕΞΗ. (ΤΟ ΦΤΗΝΟ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΤΟ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ) ΕΤΣΙ ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΓΝΩΜΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΡΤΕ TOYOTA ΤΟΥΡΚΙΑΣ
Ωραίο αυτοκίνητο δε λέω, αλλά κατάντησε βαρετό στο μάτι, όλα αναμενόμενα και χωρίς εκπλήξεις, τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά. Τώρα γιατί να επιμένουν τόσο οι Γερμανοί για downsizing, με μηχανή 10 αλόγων σε τέτοιου μεγέθους αυτοκίνητο, δεν το καταλαβαίνω. Άσε που πας για να αγοράσεις αυτοκίνητο "του λαού", ενώ τελικά αγοράζεις το αυτοκίνητο του λαού με τιμή που προορίζεται μόνο για την προνομιούχα κάστα. Συν το γεγονός ότι η αξιοπιστία θα είναι στον πάτο...
OLOI STH ELLADA MILANE ME ANTIPATHIA GIA TO VW.TO KATALAVENO.PROSFATA EIDA TO TORINO PASSAT SW STH XAMOSTERNAS.SORRY PAIDIA ALLA TO AYTOKINITO HTAN SUPER.OMORFO KAI SOVARO KAI KOMSO.OTAN DIAVAZO EDO GIA PATIMENA KROUASAN KAI TETOIA APORO.TELOS PANTON.KAI AYTO POU VLEPO TORA EINAI AKOMA KALYTERO.POU NA DEITE KAI TO EPOMENO GOLF 8 POU THA EINAI ETOIMO TO 2018.THA PATHETE TH PLAKA SAS.
Προσεξτε να μην σας τσακωσουν να κατασκοπευετε τετοια ..."πρωτοτυπα" σχεδια και σας κλεισουν μεσα :)))
Πολύ μεγάλο μας πέφτει το...χιλιάρι,βγάλτετο και στα 500 κυβικά να γίνεται απευθείας σύγκριση και με τα.....σκούτερ
Συνεχεια του υπαρχοντος και απλα εμφανισιμο θα το χαρακτηριζα χωρις τιποτα το ιδιαιτερο,ασε που το θεωρω και βαρετο να εχει το ιδιο επαναλαμβανομενο σχεδιο που δειχνει ποσο σκιτζηδες τυπους εχουν στο συγκεκριμενο τμημα αφου δεν καταφερνουν να δωσουν επιτελους ζωη σε ενα αυτοκινητο του group...κυριολεκτικα κοβεις φλεβες με την υπνηλια τους!! Οσο για τον 1000αρι στην καλυτερη θα το ονομαζα λιγο για αυτο και δυσκολα θα του χαρισει επιδοσεις οταν εχει να διαχειριστει 1400+ κιλα. Μην αναφερω τα προβληματα αξιοπιστιας του που ειναι δεδομενα!
ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Η ΤΟ ΠΑΛΙΟ?
Συμφωνώ με τον Πειραιώτη,και να προσθέσω ότι τον βασιλιά της κατηγορίας που είναι από το 2008 το OPEL INSIGNIA δεν μπορεί να το χτηπήσει για να μην αυταπατώνται οι της vw και εσείς στο περιοδικό.
Ειναι αστειο να σπαταλατε χρονο για κατασκοπiα σε αυτοκινητα VW. Ολος ο κοσμος γνωριζει οτι θα μεινουν ακριβως τα ιδια........
8a pw mono auto: Exw 2 geitones kai o enas agorase to 1998 to passat kai o allos to 1999 thn alfa 156. Apotelesma? To passat akomh kai twra pou mpaineis mesa einai stibaro kai ola kalodiathrhmena enw sthn alfa exoun pesei tapetsaries, trizoun ola ta plastika genika fenetai les kai exoun perasei 50 xronia.
Μουράτο;ο κώλος της μαιμούς είναι πιο όμορφος και σικ από αυτό το κατασκεύασμα.Ασε που μέσα δεν λέει και τίποτα από σχεδιασμό.Κατά τα άλλα αφού αρέσει σε εσάς στο autotriti εφόσον πήρατε διαταγές από τα αφεντικά σας ουδέν πρόβλημα δεν μας πέφτει λόγος εμάς.
για το κοινο που απευθυνεται 45+ το λες αποδεκτο σε θεμα εμφανιση.δε με ενοχλει κατι.απαλες γραμμες διχως υπερβολες,περναει ως συντηρητικο εστω.προσωπικα θα προτιμουσα το MONDEO ομως.. οσο για τα χιλια κυβικα ερχονται καταπελτης στα χλωμα σχολια των περισσοτερων που σχολιαζαν ΤΟΤΕ για τους ecoboost κινητηρες .βλεπε οπελακηδες wvακηδες κιακηδες αουντακηδες τογιοτακηδες κλπ κλπ
Τα έχουμε ξαναπεί για τους μικρούς κινητήρες για όλους...
@anti vw:Διπλασιες πωλησεις το Passat απο το Insigna! Οσο για τον 1000αρι,υπαρχει και 1500αρης και 2 λιτρος για να διαλεξετε!!Το group εχει τη μεγαλυτερη γκαμα κινητηρων αλλωστε...
Opel isignia new απίστευτα όμορφο number one στην κατηγορία του
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, PREMIUM, ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΙΑ, ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΑ, ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΤΣΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ ΜΕ ΛΙΓΑ ΦΡΑΓΚΑ, ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙΑ, ΑΧΡΩΜΑ, ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΘΕ 2 ΜΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΚΑΝΕ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ (0) ΤΙΠΟΤΑ, ΑΓΝΩΣΤΗ ΛΕΞΗ. (ΤΟ ΦΤΗΝΟ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΤΟ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ) ΕΤΣΙ ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΓΝΩΜΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΡΤΕ TOYOTA ΤΟΥΡΚΙΑΣ
PAIDIA TA 1000CC DEN EINAI YPOXREOSI.OPOIOS THELEI YPARXOUN TA 2000 CC BENZINA KAI DIESEL KAI SE 4X4.
PERI AYTOKINITO TOU LAOU.EDO KAI XRONIA I VW EXEI DYLOSI OTI AYTH TH THESI TO EXEI PAREI I SKODA,KAI VW ME TO PASSAT THA PAI STH PREMIUM KATIGORIA.
Ωραίο αυτοκίνητο δε λέω, αλλά κατάντησε βαρετό στο μάτι, όλα αναμενόμενα και χωρίς εκπλήξεις, τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά. Τώρα γιατί να επιμένουν τόσο οι Γερμανοί για downsizing, με μηχανή 10 αλόγων σε τέτοιου μεγέθους αυτοκίνητο, δεν το καταλαβαίνω. Άσε που πας για να αγοράσεις αυτοκίνητο "του λαού", ενώ τελικά αγοράζεις το αυτοκίνητο του λαού με τιμή που προορίζεται μόνο για την προνομιούχα κάστα. Συν το γεγονός ότι η αξιοπιστία θα είναι στον πάτο...
OLOI STH ELLADA MILANE ME ANTIPATHIA GIA TO VW.TO KATALAVENO.PROSFATA EIDA TO TORINO PASSAT SW STH XAMOSTERNAS.SORRY PAIDIA ALLA TO AYTOKINITO HTAN SUPER.OMORFO KAI SOVARO KAI KOMSO.OTAN DIAVAZO EDO GIA PATIMENA KROUASAN KAI TETOIA APORO.TELOS PANTON.KAI AYTO POU VLEPO TORA EINAI AKOMA KALYTERO.POU NA DEITE KAI TO EPOMENO GOLF 8 POU THA EINAI ETOIMO TO 2018.THA PATHETE TH PLAKA SAS.