Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Kia Niro και Kia Sportage
Το Kia Niro έχει τεράστιο πλεονέκτημα στον τομέα της οικονομίας, λόγω του υβριδικούς συστήματός του, πετυχαίνοντας μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ..
Kia Niro Vs Kia Sportage: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Δεν παίζεται η οικονομία του Niro, Sportage για επιδόσεις
Από την αρχή σας είπαμε πως το Kia Niro έχει τεράστιο πλεονέκτημα στον τομέα της οικονομίας, λόγω του υβριδικού συστήματός του, πετυχαίνοντας μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ.. Βασικός υπεύθυνος είναι το υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων GDI (απόδοσης 105 ίππων) και έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 141 ίππους με ροπή 256 Nm, με την ισχύ να μεταφέρεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Μάλιστα το Niro έχει την ικανότητα να κινείται ηλεκτρικά μέχρι και ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, ενώ συνολικά οι επιδόσεις του κρίνονται ιδιαίτερα καλές, ειδικά οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
Σαφώς το Sportage, με τον 1.600άρη τούρμπο κινητήρα των 180 ίππων έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις συγκριτικά με το Niro, λόγω ισχύος, η οποία βέβαια γυρίζει μπούμερανγκ στον τομέα της κατανάλωσης, παρά την ύπαρξη ενός ήπια υβριδικού συστήματος. Το σύστημα ενισχύει τον θερμικό κινητήρα στις χαμηλές στροφές και όταν χρειάζεται έξτρα ώθηση, προσφέροντας μία συνολικά πολιτισμένη και γεμάτη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα στροφών.
Σημερινή τιμή |
33.690 ευρώ: Kia Niro 1.6 Hybrid 141 PS |
31.990 ευρώ: Kia Sportage 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V |
Μάρκα/Μοντέλο | Kia Niro | Kia Sportage | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 7 | 7 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | DYNAMIC | LX DYNAMIC | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | CONTINENTAL | CONTINENTAL | ||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 225 | 235 | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,67 | 8,8 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,2 | 33,9 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 17,59 | 16,44 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,1 | 4,63 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,5 | 6 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 67,8 | 65,8 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 70,6 | 68,5 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 4,2 | 10,2 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
6 | 6,5 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,1 | 9,3 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
700 | 831 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,4 | 1,4 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,42 | 1,47 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 16,5 | 13,8 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 6,5 | 8,1 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
451 | 562 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
69,5 | 66 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
945 | 860 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
540 | 450 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
195 | 201 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
108 | 110,5 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Kia Niro Vs Kia Sportage |
Σελίδα 3 | Kia Niro Vs Kia Sportage: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Kia Niro Vs Kia Sportage: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Kia Niro Vs Kia Sportage: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |