- Με το Niro δεν πληρώνεις φόρο εταιρικής χρήσης, είναι όμως 2 χιλιάρικα ακριβότερο στην 4ετία
- Επειδή είναι diesel, το Sportage έχει διπλάσια αυτονομία στο ταξίδι
- Το Niro φορτίζει στην πρίζα και πάει με ρεύμα για 65 χλμ., μετά δουλεύει σαν υβριδικό
- Χωράνε 2 βαλίτσες περισσότερες στο πορτ-μπαγκάζ του Sportage
Με το Niro δεν πληρώνεις φόρο εταιρικής χρήσης, είναι όμως 2 χιλιάρικα ακριβότερο στην 4ετία
Τα Sportage και Niro είναι τα δύο οικογενειακά SUV της Kia κοινό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των οποίων είναι η ευρεία γκάμα κινητήρων. Για παράδειγμα, τo Sportage διατίθεται ως ήπια υβριδικό, full υβριδικό, Plug-in υβριδικό και με diesel μοτέρ, ενώ το Niro έχει δύο εξηλεκρισμένες (υβριδικό και Plug-in υβριδικό) και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Στο AutoΤρίτη έχουμε συγκεντρώσει όλες τις τιμές leasing από τις μεγαλύτερες εταιρείες και έπειτα υπολογίσει το συνολικό κόστος leasing στην 4ετία κάθε προσφοράς (σ.σ. δηλαδή τα χρήματα που θα ξοδέψουμε σε προκαταβολή, δόσεις και ΦΠΑ, αφού το ΦΠΑ του leasing δεν συμψηφίζεται).
Δύο επιλογές που βρίσκονται αρκετά κοντά σε κόστος σε βάθος τετραετίας είναι αυτή του πετρελαιοκίνητου Sportage και αυτή του Plug-in υβριδικού Kia Niro, με το πρώτο να κοστίζει 31.048 ευρώ στην Easy Rental και το δεύτερο 33.444 ευρώ στην Hertz. Το Niro κοστίζει κάτι παραπάνω από 2.000 ευρώ παραπάνω σε μίσθωμα και προκαταβολή αλλά, σε αντίθεση με το Sportage, δεν πληρώνει εταιρικό φόρο χρήσης γιατί έχει Λιανική Τιμή προ Φόρων μικρότερη των 40.000 ευρώ και εκπέμπει παράλληλα λιγότερα από 50 γραμ.C02 ανά χλμ..
Μηνιαίο μίσθωμα | Προκαταβολή | Συνολικό κόστος στην 4ετία | Ποσοστό επί % σε σχέση με τη λιανική τιμή | Μοντέλο |
---|---|---|---|---|
402 + Φ.Π.Α. = 498 ευρώ | 6.145 + Φ.Π.Α. = 7.619 ευρώ | 31.048 ευρώ (με Φ.Π.Α.) | 88% | Kia Sportage 48V diesel 136 PS |
393 + Φ.Π.Α. = 487 ευρώ | 8.500 + Φ.Π.Α. = 10.540 ευρώ | 33.444 ευρώ (με Φ.Π.Α.) | 79% | Kia Niro PHEV 171 PS |
Επειδή είναι diesel, το Sportage έχει διπλάσια αυτονομία στο ταξίδι
Το φυσικό περιβάλλον του πετρελαιοκίνητου Sportage είναι ο αυτοκινητόδρομος, αφού εκεί, η κατανάλωση καυσίμου δεν υπερβαίνει τα 5,5 λίτρα (WLTP) και χάρη στο μεγάλο ρεζερβουάρ των 54 λίτρων, μπορεί να κάνει με έναν ανεφοδιασμό γύρω στα 1.000 χιλιόμετρα. Από την άλλη, το Kia Niro ως plug-in έχει με 65 χλμ. αυτονομία με την μπαταρία και από εκεί και έπειτα λειτουργεί με βενζίνη. Καθώς λοιπόν η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη και έχει 37 λτ. ρεζερβουάρ, η αυτονομία του Niro είναι μικρότερη.
Συνέχεια του άρθρου >>>