Το νέο Kia Stinger θα κάνει καριέρα στην Ευρώπη προς τα τέλη του έτους, έχοντας στη «φαρέτρα» του diesel σύνολο 2,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 200 ίππων στις 3.800 σ.α.λ και ροπή 440 Nm ανάμεσα στις 1.750 και 2.750 σ.α.λ.
Kia Stinger 2,2 diesel
Στα τέλη του έτους θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το νέο Kia Stinger, έχοντας στη γκάμα του εκτός από τους δύο κινητήρες βενζίνης και ένα 200 ίππων diesel μοτέρ 2,2 λίτρων. Δείτε τις επιδόσεις του πετρελαιοκίνητου Stinger των 4,8 μέτρων.
Η διαφορά με τα βενζινοκίνητα Stinger είναι πως το diesel διαθέτει πίσω συμπαγείς δίσκους. Επιπλέον φορά τροχούς 17 και όχι 18 ή 19 ιντσών, που έχουν τα «αδέλφια» του. Διαφορετική είναι και η κλιμάκωση του κιβωτίου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Λόγος γίνεται για το CRDi μοτέρ των 2,2 λίτρων που γνωρίζουμε από το Sorento και το οποίο έχει ισχύ 200 ίππων στις 3.800 σ.α.λ. Η ροπή των 440 Nm είναι διαθέσιμη ανάμεσα στις 1.750 και 2.750 σ.α.λ.
Το πετρελαιοκίνητο Kia Stinger χρειάζεται 8,5 δλ. για το 0-100, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι στα 225 χλμ./ώρα. Η κορεάτικη εταιρεία δεν ανακοινώνει ακόμα τα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών του επερχόμενου μοντέλου της.
Υπενθυμίζουμε πως το βασικό μοντέλο βενζίνης είναι αυτό με το 2λιτρο turbo σύνολο Theta II των 225 ίππων, ενώ πιο πάνω είναι εκείνο με το twin-turbo V6 Lambda II μοτέρ των 3,3 λτ. και των 370 ίππων.
Η διαφορά με τα βενζινοκίνητα Stinger είναι πως το diesel διαθέτει πίσω συμπαγείς δίσκους. Επιπλέον φορά τροχούς 17 και όχι 18 ή 19 ιντσών, που έχουν τα «αδέλφια» του. Διαφορετική είναι και η κλιμάκωση του κιβωτίου, με την τελική σχέση να είναι 3.385, αντί για 3.727 ή 3.538.
Τέλος, η Kia Motors ανακοίνωσε πως το νέο Stinger θα λανσαριστεί εμπορικά στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του τελευταίου τέταρτου του τρέχοντος έτους. Το παρόν θα δώσουν και οι τρεις εκδόσεις του αυτοκινήτου, με την κορυφή της γκάμας να είναι το Stinger GT με τον twin-turbo V6 κινητήρα των 370 ίππων, που χρειάζεται 5,1 δλ. για το 0-100.
Επαξια η ενταξη των Κορεατων στην ελιτ της παγκοσμιας αυτοκινησης!