6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Σπάνε στη μέση τα Nissan Navara λόγω σκουριάς στο σασί.
«Κόβονται» τα Navara λόγω σκουριάς
(8/2/2017)
Σάλος έχει ξεσπάσει με πρόβλημα που αφορά τα Nissan Navara στη Μ. Βρετανία. Εμφανίστηκαν πολλά περιστατικά με την καρότσα του Pick-Up να σπάει, κόβοντας το αυτοκίνητο στη μέση, λόγω σκουριάς. Δείτε τι απαντά η Nissan στην Ελλάδα!
Δημοσιεύματα της εφημερίδας «The Sun» αναφέρουν πως τα Navara D40 προηγούμενης γενιάς (2004-2015) έχουν μεγάλη πιθανότητα να αντιμετωπίσουν πρόβλημα σκουριάς στο σασί τους, με αποτέλεσμα να σπάσουν στη μέση.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, την εμφάνισή τους έχουν κάνει αρκετά περιστατικά με το συγκεκριμένο πρόβλημα, ενώ από τις μέχρι τώρα πληροφορίες ο αριθμός των μοντέλων, που ενδέχεται να παρουσιάσει αυτό το πρόβλημα, υπολογίζεται περί τα 35.000 αυτοκίνητα στην Αγγλία και περίπου τα 193.500 σε παγκόσμια κλίμακα.
Διαβάστε παρακάτω τις πρώτες αντιδράσεις και τι δήλωσε εκπρόσωπος της ιαπωνικής φίρμας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, την εμφάνισή τους έχουν κάνει αρκετά περιστατικά με το συγκεκριμένο πρόβλημα, ενώ από τις μέχρι τώρα πληροφορίες ο αριθμός των μοντέλων, που ενδέχεται να παρουσιάσει αυτό το πρόβλημα, υπολογίζεται περί τα 35.000 αυτοκίνητα στην Αγγλία και περίπου τα 193.500 σε παγκόσμια κλίμακα.
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση από την ιαπωνική εταιρεία, μετά όμως από επικοινωνία μας με την ελληνική αντιπροσωπεία τα περιστατικά αφορούν στην πλειονότητά τους μοντέλα ηλικίας άνω των 10 ετών και με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ.
Στη Μ. Βρετανία, όπου και εντοπίστηκαν τα περιστατικά, συστάθηκε ειδική επιτροπή από το Κοινοβούλιο, προκειμένου να εξετάσει το θέμα και να προβεί εάν χρειαστεί σε κυβερνητική παρέμβαση.
Από την άλλη, η Nissan δεσμεύεται να υποστηρίξει τους πελάτες που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν ένα τέτοιο πρόβλημα, ενώ έχει εξυπηρετήσει επιτυχώς τις περισσότερες των περιπτώσεων που τις έχουν αναφερθεί (στη Μ. Βρετανία). Παράλληλα, στο πλαίσιο της αντιδιαβρωτικής εγγύησης που παρέχει (12 χρόνια) θα καλύπτει περιπτώσεις που ενδέχεται να προκύψουν στο μέλλον.
Αξίζει τέλος, να υπενθυμίσουμε πως το 2013 είχε πραγματοποιηθεί ανάκληση του Nissan Navara αυτής της γενιάς, για πρόβλημα με τον κοτσαδόρο, χωρίς ωστόσο να σχετίζεται με κάποιο τρόπο η εν λόγω ανάκληση με θέματα σκουριάς.
Διαβάστε την απάντηση της Nissan για τη χώρα μας στην Επόμενη Σελίδα.
Σταθερή ιαπωνική αξιοπιστία. Ανέκδοτα απ' τα λίγα!!!
Ωπ..... αστοχία υλικού ...και ελλιπής ποιοτικός έλεγχος στη γραμμη παραγωγής .... Ολα είναι σχετικά περι αξιοπιστίας ....τα έχουμε ματαξαναπει.....
Εγω παντως τοσα χρονια στην ελλαδα ,δεν εχω δει ουτε ενα να εχει προβληματα!το εχει ξαδερφος μου ,αυτο το μοντελο ,και μιλαμε για αυτοκινητο αξιομνημονευτο!μιλαμε για ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα!και απο επαγγελματικα ,αλλα κοιταει στα ματια και επιβατικα ανετα!
Μικρή απόσταση από το έδαφος σε σχέση με τον dominator της κατηγορίας, χρήση μέσα στ' αλάτια, και ελαφρύτερο πλαίσιο για να έχει τις επιδόσεις, να τα αποτελέσματα.Γι' αυτό ο dominator της κατηγορίας, απλά θα πουλάει όσα όλοι οι υπόλοιποι μαζί! :-)Για να μη σπάει υπάρχουν ποδιές είτε αλουμινίου είτε carbon, για να μην καταλαβαίνει τίποτα, από τίποτα όχι μόνο αυτό αλλά και οι υπόλοιποι της κατηγορίας με το πλαίσιο σκάλας ΓΥΜΝΟ!
Και κάτι άλλο για το navara... ΠΟΣΑ ΚΕΦΑΛΑΡΙΑ ΣΠΑΣΑΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ; Στην Ελλάδα ...
Αν δείτε ένα navara ΛΥΜΕΝΟ το πως έρχεται στην Ελλάδα, στην Αγγλία, στη Σουηδία, σε Αφρική, κ.τ.λ. μεριά θα πάθετε ΤΡΑΜΠΑΚΟΥΛΟ!!! Φέρει ευθύνη και η nissan γι'αυτό, άσχετα αν το κάνει από καλό, κ.τ.λ. ώστε να ικανοποιήσει ΟΛΟΥΣ ή από κακό να "ΠΙΑΣΕΙ" πωλήσεις με διαφορετικής ιδιοσυγκρασίας ανθρώπους, Κ.Τ.Λ. Όταν έρχεται εδώ στην Ελλάδα, ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΩΣ ΑΛΛΟ GTR-35!!! ΌΤΑΝ ΠΑΕΙ ΑΓΓΛΙΑ, Κ.Τ.Λ. ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΤΥΛ GTR-35/SKYLINE/DATSUN ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΟ ΜΠΛΕΝΤΕΡ!!! ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!! Δεν γίνεται από παντού ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!!! Επίσης στην Ελλάδα το να θέλουν οι περισσότεροι ΑΛΟΓΑΤΑ, ΤΩΡΑ ΟΧΙ ΠΙΑ... και να τα κάνει μετατροπή η ίδια η nissan hellas... με ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ, ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ TOYOTA SUPRA 1300 ΑΛΟΓΑ ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ!!! ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ, ΝΑ ΓΕΛΑΣ; ΝΑ ΚΛΑΙΣ; ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ; ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ; Να σας θυμήσω και το hyundai s145 coupe;;; Που τοποθετούσε μόνο το turbo, σε ίδια οχήματα τα υλικά ήταν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ... και οι ΕΞΥΠΝΟΙ, Κ.Τ.Λ. ΑΝΕΒΑΖΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ TURBO ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΚΑΝΑΝ ΠΙΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!! Ποιά εγγύηση μετά να δώσει ο ΔΑΒΑΡΗΣ; Το hyundai του 1991 το coupe turbo που εκ εργοστασίου δεν είχε intercooler!!! ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΡΑ ΕΓΩ ΜΑΣΤΟΡΕΥΩ ΚΑΙ Γ@ΜΩ ΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΜΟΥ!!! Θέλετε και άλλα παραδείγματα;