Το δεύτερο ηλεκτροκίνητο λεωφορείο παρελήφθη σήμερα στο αμαξοστάσιο του Ρουφ.
Πριν από λίγους μήνες το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο είχε ξεκινήσει τα δοκιμαστικά του δρομολόγια στο κέντρο της Αθήνας και όπως φαίνεται ήρθε η ώρα για το δεύτερο χωρίς ρύπους λεωφορείο να ξεκινήσει της δοκιμές στους δρόμους της πρωτεύσας.
Το δεύτερο ηλεκτροκίνητο λεωφορείο παρελήφθη σήμερα στο αμαξοστάσιο του Ρουφ, όπου και παρέστη ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος έκανε δηλώσεις επί του θέματος, γνωστοποιώντας πως ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία θα βγει στον αέρα τους επόμενους μήνες.
Αναλυτικά ανέφερε:
«Σε μια εποχή πολύ δύσκολη για τη χώρα μας και για όλη την Ευρώπη, αφού από την μία έχουμε να αντιμετωπίσουμε την πολύ μεγάλη κρίση της πανδημίας και από άλλη πρέπει να προετοιμάσουμε την Ελλάδα για την επόμενη μέρα, η ηλεκτροκίνηση κατέχει κεντρική θέση στην ατζέντα και το σχεδιασμό της Κυβέρνησης.
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μαζί με την Κυβέρνηση συνολικά, έχουν θέσει την ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο της πολιτική τους. Για αυτό το λόγο έχουμε δώσει σοβαρά κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων ΙΧ και ταυτόχρονα μεγάλο μέρος από τα 1.300 νέα λεωφορεία που θα πάρουμε με το μεγάλο διαγωνισμό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προβλέπεται να είναι ηλεκτροκίνητα.
Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον γιατί πρώτον εξοικονομούμε ενέργεια και δεύτερον γιατί είναι φιλική προς το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο αυτό η Κυβέρνηση σχεδιάζει να πάρει ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, τόσο στην Αθήνα, όσο και στη Θεσσαλονίκη, έτσι ώστε να αφήσουμε πίσω την εποχή που βλέπαμε ένα τροχαίο υλικό πολύ ταλαιπωρημένο, που ταλαιπωρούσε και τους εργαζόμενους, αλλά κυρίως τους επιβάτες και τους χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Σήμερα είμαστε εδώ γιατί παραλάβαμε και το δεύτερο ηλεκτροκίνητο λεωφορείο που κάνει δοκιμαστικές διαδρομές στην Αθήνα. Στόχος των δοκιμαστικών διαδρομών είναι να δούμε αν αυτά τα λεωφορεία μπορούν να ανταποκριθούν στις συνθήκες της χώρας μας. Ο σχεδιασμός είναι ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία να βγει στον αέρα τους επόμενους μήνες».
Ηταν ό,τι έλειπε απ τις συγκοινωνίες, αφού όλα τα υπόλοιπα σ αυτές λειτουργούν σαν ελβετικό ρολόι...