Ξεκινάει σήμερα η 52η σεζόν του WRC με το ράλι του Μόντε Κάρλο

Ξεκινάει σήμερα η 52η σεζόν του WRC με το ράλι του Μόντε Κάρλο

Ξεκινάει σήμερα η 52η σεζόν του WRC με το ράλι του Μόντε Κάρλο

2.380 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2024)

- 17 δοκιμασίες, 324,44 χιλιόμετρα από σήμερα έως την Κυριακή
- Το φετινό WRC θα έχει ανανεωμένο σύστημα πόντων
- Toyota, Hyundai και Ford με τα μάτια στο τρόπαιο

17 δοκιμασίες, 324,44 χιλιόμετρα από σήμερα έως την Κυριακή

Δεκατρείς αγώνες σε πίστες ανά την εμφύλιο, αυτή είναι η 52η σεζόν του WRC που ξεκινάει σήμερα, Πέμπτη. Πρώτη στάση: Tο ράλι του Μόντε Κάρλο, το παλαιότερο και αδιαμφισβήτητα το πιο απρόβλεπτο ράλι του φετινού WRC. Για φέτος το κέντρο του ράλι έχει μεταφερθεί εκτός των περιχώρων του Μονακό και έχει πάει στην Αλπική πόλη της Γαλλίας, Gap (η τελευταία φορά που τα αγωνιστικά οχήματα έτρεξαν σε εκείνη την περιοχή ήταν το 2021). ¶σφαλτος, ψηλά βουνά, τούνδρα και χειμερινές καιρικές συνθήκες, θα αναγκάσουν τους αγωνιζόμενους να εστιάσουν προσεκτικά στις επιλογές των ελαστικών τους.  

Το ράλι θα ξεκινήσει από την πλατεία Καζίνο του Μονακό. Οι διαγωνιζόμενοι θα αντιμετωπίσουν 17 δοκιμασίες ταχύτητας συνολικού μήκους 324,44 χιλιομέτρων πριν τερματίσουν το απόγευμα της Κυριακής, ξανά πίσω στο κέντρο του Μονακό.
 

Το φετινό WRC θα έχει ανανεωμένο σύστημα πόντων

Το φετινό WRC έρχεται με ένα ανανεωμένο σύστημα πόντων για να κρατήσει τους θεατές σε εγρήγορση μέχρι και στις τελευταίες ειδικές διαδρομές το πρωί της Κυριακής. Το νέο σύστημα θα απομένει τους πόντους ως εξής: 18 πόντοι θα διανέμονται ανάλογα με την γενική κατάταξη των πληρωμάτων μέχρι και το Σάββατο. 7 έξτρα πόντοι θα απονέμονται σύμφωνα με τις επιδόσεις τους την Κυριακή. Ενώ, οι παραδοσιακοί 5 μπόνους πόντοι για το Wolf Power Stage - την δοκιμασία που ολοκληρώνει το ράλι, συνεχίζουν να ισχύουν.

Φυσικά οι αλλαγές αυτές δεν επηρεάζουν το ποιός θα ανακηρυχτεί ο νικητής στο ράλι του Μόντε Κάρλο.  Όπως πάντα, η ομάδα με τον χαμηλότερο συνολικό χρόνο σε όλους τους αγώνες θα κερδίσει το τρόπαιο.
 

Toyota, Hyundai και Ford με τα μάτια στο τρόπαιο

Λίγες πληροφορίες για τις φετινές ομάδες:

Ο κατακτητής του περσινού WRC, η Toyota Gazoo Racing, θα αγωνιστεί με 3 αυτοκίνητα στο Μόντε Κάρλο. Ηγέτης της ομάδας TGR για φέτος, ο Elfyn Evans, που ήρθε δεύτερος πέρυσι και αγωνίζεται για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά κάτω από την σημαία της ιαπωνικής εταιρίας. Ο Sébastien Ogier, 9 φορές νικητής στο ράλι του Μόντε Κάρλο και ο Takamoto Katsuta θα οδηγήσουν τα υπόλοιπα δύο GR Yaris Rally1. Ο περσινός νικητής του WRC, Kalle Rovanperä, θα αγωνιστεί σε ορισμένες δοκιμασίες, ξεκινώντας από την Σουηδία τον επόμενο μήνα.

Η άλλη ασιατική μάρκα, η Hyundai Motorsports, εμπιστεύεται ξανά τον Εσθονό, Ott Tänak, να ηγηθεί της ομάδας τους. Ο ίδιος έχει κερδίσει 9 ράλι με την κορεάτικη εταιρία μεταξύ του 2020 και του 2022. Μαζί του αγωνίζεται ο Βέλγος Thierry Neuville, που έχει βγει πέντε φορές δεύτερος στο WRC, ενώ ο νικητής του περσινού WRC2, Andreas Mikkelsen, θα οδηγήσει την τρίτη i20 N Rally1 της Hyundai. Ο Mikkelsen θα εναλλάσσει την θέση του με τον Ισπανό Dani Sordo και τον Φιλανδό Esapekka Lappi.

Όσο για την M-Sport της Ford, φέτος πηγαίνουν με ένα ανανεωμένο ρόστερ, επιλέγοντας τους νεαρούς Adrien Fourmaux και and Grégoire Munster για να πιλοτάρουν το Puma Rally1.

SPRING CHECK MERCEDES
skoda