Όταν ένα από τα τοπ 3 μοντέλα της ελληνικής αγοράς ετοιμάζονται να αλλάξουν, σε μία μάρκα που έχει ξαναστήσει όλα τα μοντέλα της από το μηδέν τα τελευταία πέντε χρόνια, τότε δεν ξέρουμε τι να περιμένουμε. Εσείς όμως πως το θέλετε το νέο Peugeot 208;
Η εμπορική επιτυχία του τρέχοντος μοντέλου και η αναπροσαρμογές στη μάρκα λόγω της εξαγοράς της Opel πέρσι, έδωσαν στο 208 ένα χρόνο ζωής παραπάνω από ότι είχε αρχικά προβλεφθεί. ¶φοβα, αφού το 208 ξεκίνησε τον κύκλο αλλαγών που είδε την Peugeot να μεταμορφώνεται τα τελευταία πέντε χρόνια, και έτσι παραμένει στο επίκεντρο της γκάμας σχεδιαστικά, με το DNA των υπολοίπων μοντέλων να αντλεί από το δικό του.
Όμως το νέο 208 ετοιμάζεται για το 2019, με σημαντικές αλλαγές, τόσο στην σχεδίαση, όσο, και κυρίως, στην τεχνολογία. H Peugeot έχει ξεκαθαρίσει τι θέλει από τις 4 μάρκες του ομίλου, και έτσι το νέο 208 θα είναι αναβαθμισμένο σε σχέση με το τρέχον μοντέλο. Εκεί που το Citroen C3 πουλάει χάρη στη διαφορετικότητα, το 208 θα ανεβεί πιο πάνω, στο χώρο μεταξύ mainstream και premium, αφήνοντας την DS για τα ακριβά πορτοφόλια.
Η προτεραιότητα αυτή τη φορά είναι στην τεχνολογία. Έτσι το νέο 208 θα είναι το πρώτο μοντέλο στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα CMP που προσεχώς θα αντικαταστήσει τόσο την PF1 (τρέχον 208, 2008, C3 και C3 Aircross και Opel Crossland X) όσο και τη μεγαλύτερη EMP2 πάνω στην οποία βασίζονται όλα τα μικρομεσαία μοντέλα και μεσαία SUV του ομίλου.
Η διαφορά στις διαστάσεις δεν θα είναι σημαντική, όμως το νέο 208 θα έχει ακόμη μικρότερους προβόλους και μεγαλύτερο μεταξόνιο, που μεταφράζεται σε καλύτερους χώρους και οδική συμπεριφορά. Ακόμη μεγαλύτερη διαφορά θα υπάρχει στο βάρος με το νέο 208 να χάνει κοντά 100 κιλά, επιτρέποντας έτσι περισσότερο εξοπλισμό.
Η βασική διαφορά όμως έρχεται στη δυνατότητα ηλεκτροκίνησης, με το νέο 208 να είναι το πρώτο που θα προσφέρεται αποκλειστικά ηλεκτρικό κάποια στιγμή το 2020. Σε ότι αφορά τους κινητήρες, η Peugeot μάλλον κόβει το ντίζελ στην κατηγορία, αφήνοντας τον 1.200άρη σε διάφορες εκδόσεις τούρμπο να καλύψει όλη τη γκάμα ισχύων, ενώ πιθανό είναι η τρίθυρη έκδοση να κοπεί από τη γκάμα, κάτι που κάνουν και όλοι οι άλλοι κατασκευαστές στα μίνι, μικρά και μικρομεσαία μοντέλα.
Η αναβάθμιση θα δει ακόμη περισσότερη τεχνολογία στην καμπίνα, ενώ σχεδιαστικά το νέο 208 θα μοιάζει με το 308, κάτι που μόνο καλό μπορεί να θεωρηθεί.
Εσείς είστε ικανοποιημένοι με αυτές τις αλλαγές; Ή θέλετε κάτι ακόμη; Τι είναι λοιπόν αυτό που περιμένετε από το νέο 208;