5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ferrari F8 Tributo
167.423 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2019)
Mε 720 άλογα ντεμπουτάρει στη Γενεύη η νέα Ferrari F8 Tributo για να αποτελέσει τον αντικαταστάτη της 488 GTB. Έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από το ντεμπούτο της 488 GTB, που αποτέλεσε τον αντικαταστάτη της 458 Ιtalia. Τώρα είναι καιρός η 488 να κάνει ένα βήμα πίσω, αφού η ιταλική φίρμα κατασκευής σπορ αυτοκινήτων έχει έτοιμη την διάδοχη κατάσταση παρουσιάζοντας στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης την ολοκαίνουρια F8 Tributo, με τον πιο ισχυρό V8 κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ η μάρκα.
Η ισχύς της F8 Tributo λοιπόν πηγάζει από έναν twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων με απόδοση που φτάνει τα 720 άλογα και τα 770 Νm ροπής (50 άλογα και 10 Νm περισσότερα από την τωρινή GTB) με το σπριντ από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 2,9 δευτερόλεπτα (0,1 πιο γρήγορα από την GTB). H μέγιστη τελική της ταχύτητα είναι ίδια με αυτή της Pista στα 340 χλμ./ώρα, ενώ η φίρμα υπόσχεται πως έχει εξαλείψει το turbo lag.
Οι καλύτερες επιδόσεις δεν είναι μόνο αποτέλεσμα της μεγαλύτερης ισχύος αλλά επειδή η Ferrari φρόντισε να φτάσει στο συνολικό βάρους της F8 Tributo στα 1.330 κιλά, κάτι που σημαίνει πως είναι 40 κιλά ελαφρύτερη από την 488 GTB. To νέο supercar είναι επίσης 10% πιο αεροδυναμικό, ενώ η νέα του σχεδιαστική γλώσσα έχει πολλά κοινά στοιχεία με την 308 GTB.
Όσον αφορά την εμφάνιση, η F8 Tributo ξεχωρίζει από την 488 GTB στον πρόβολο χάρη στα νέα «επιθετικά» φωτιστικά σώματα, στο πιο γραμμωμένο καπό αλλά και χάρη στον πιο αεροδυναμικό προφυλακτήρα νέας σχεδίασης. Το πλαϊνό μέρος φέρει αρκετές ομοιότητες με την GTB, όμως στο πίσω μέρος, έχουν λάβει χώρα σημαντικές διαφοροποιήσεις κυρίως στα φωτιστικά σώματα (έχουν γίνει τέσσερα αντί για δύο) και στον διαχύτη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η ισχύς της F8 Tributo λοιπόν πηγάζει από έναν twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων με απόδοση που φτάνει τα 720 άλογα και τα 770 Νm ροπής (50 άλογα και 10 Νm περισσότερα από την τωρινή GTB) με το σπριντ από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 2,9 δευτερόλεπτα (0,1 πιο γρήγορα από την GTB). H μέγιστη τελική της ταχύτητα είναι ίδια με αυτή της Pista στα 340 χλμ./ώρα, ενώ η φίρμα υπόσχεται πως έχει εξαλείψει το turbo lag.
Οι καλύτερες επιδόσεις δεν είναι μόνο αποτέλεσμα της μεγαλύτερης ισχύος αλλά επειδή η Ferrari φρόντισε να φτάσει στο συνολικό βάρους της F8 Tributo στα 1.330 κιλά, κάτι που σημαίνει πως είναι 40 κιλά ελαφρύτερη από την 488 GTB. To νέο supercar είναι επίσης 10% πιο αεροδυναμικό, ενώ η νέα του σχεδιαστική γλώσσα έχει πολλά κοινά στοιχεία με την 308 GTB.
Όσον αφορά την εμφάνιση, η F8 Tributo ξεχωρίζει από την 488 GTB στον πρόβολο χάρη στα νέα «επιθετικά» φωτιστικά σώματα, στο πιο γραμμωμένο καπό αλλά και χάρη στον πιο αεροδυναμικό προφυλακτήρα νέας σχεδίασης. Το πλαϊνό μέρος φέρει αρκετές ομοιότητες με την GTB, όμως στο πίσω μέρος, έχουν λάβει χώρα σημαντικές διαφοροποιήσεις κυρίως στα φωτιστικά σώματα (έχουν γίνει τέσσερα αντί για δύο) και στον διαχύτη.
Mercedes-amg final edition, brabus 900, ferrari f8 tributo, puritalia berlinetta, italidesign davinci, koenigsegg jesko, morgan plus six.
μου αρεσε η Tonale.Πιο εμπνευσμενη απο τηνStelvio.Δεν μου αρεσε ,( για άλλη μια φορα) η CLA Shooting Break, τουλαχιστον εξωτερικα ,ενω κατα τα άλλα ειναι υπεροχη. Χρειαζοταν μεγαλύτερη δοση ανανεωσης κυριως στο προφιλ.Το Procced τα καταφερνει καλυτερα. Μου εκανε εντυπωση που οι RR και Bentley δεν εχουν ουτε μια οθονιτσα για τους σωφερ τους.