ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Lancia: Η δόξα στο WRC, η πτώση και η επικείμενη αναγέννηση

Lancia: Η δόξα στο WRC, η πτώση και η επικείμενη αναγέννηση

3.147 Επισκέψεις στο άρθρο

Η Lancia είναι μια εταιρεία με μεγάλη κληρονομιά στην παραγωγή αυτοκινήτων τόσο για τους δημόσιους δρόμους όσο και για τις πίστες. Θα μπορέσει να αποκτήσει την παλιά της αίγλη με τα νέα μοντέλα που θα αναγεννήσει μέσα στα επόμενα χρόνια;

Η Lancia Αutomobiles S.P.A, ξεκίνησε όπως πολλές άλλες ιταλικές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων, ως μια φίρμα που ήθελε να προσφέρει καλύτερα αυτοκίνητα σε αυτούς που λάτρευαν τους αγώνες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η αρχή το 1906 με ιδρυτή τον Vincenzo Lancia και τον Claudio Fogolin

Ο Vincenzo Lancia συμμετείχαν για πολλά χρόνια σε αγώνες αυτοκινήτων και ήταν πεπεισμένος πως ήξερε τον τρόπο για να κατασκευάσει ένα καλό αυτοκίνητο, όντας πρωτοπόρος στο κομμάτι της μηχανικής. Στα τέλη του 1800, ο Vincenzo πέρασε για πολύ καιρό στο συνεργείο του Giovanni Ceirano, ο οποίος μετέπειτα βοήθησε στην ίδρυση της Fiat. Ο Vincenzo Lancia δεν δίστασε μάλιστα να αφήσει το σχολείο για να επικεντρωθεί στο πάθος του για τα αυτοκίνητα. Το 1906, έφυγε από το συνεργείο του Ceirano για να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο, το οποίο θα ήταν σχεδιασμένο από τον ίδιο. Για να το καταφέρει, έπεισε τον Claudio Fogolin, οδηγό της Fiat, να τον ακολουθήσει και μαζί, μάζεψαν 50.000 λιρέτες για να ανοίξουν το συνεργείο τους στις 29 Νοεμβρίου του 1906.

Τα ονόματα από το ελληνικό αλφάβητο και την αρχαία Ρώμη

Το πρώτο του Lancia αυτοκίνητο ήταν το «Τipo 51» ή «12 HP» που ξεκίνησε να παράγεται το 1907 πριν σταματήσει την πορεία του το 1908. Το μοντέλο κατάφερε να γίνει γνωστό σε όσους συμμετείχαν σε αγώνες ως ένα αυτοκίνητο που συνδύαζε κομψή εξωτερική σχεδίαση και καινοτομίες στο εσωτερικό. Tα ονόματα των αυτοκινήτων της Lancia υιοθέτησαν γρήγορα ονόματα από τα γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου. Έπειτα, η φίρμα άρχισε να ονομάζει τα μοντέλα της με ιστορικές τοποθεσίες και δρόμους από την αρχαία Ρώμη, πριν επιστρέψει ξανά στη χρήση του ελληνικού αλφαβήτου.

Ο θάνατος του Lancia 

Δυστυχώς, το 1937, ο Vincenzo Lancia υπέστη καρδιακή προσβολή στα 56 του χρόνια και έτσι άφησε την εταιρεία στον γιο του Gianni και στην γυναίκα του Adele Miglietti. Σύντομα, ξεκίνησε ο Β Παγκόσμιος Πόλεμος, και έτσι το εργοστάσιο της εταιρείας εστίασε στην παραγωγή πολεμικού υλικού. Μετά τον πόλεμο, ο Gianni κατάφερε να πείσει τον Vittorio Jano, πρώην σχεδιαστή της Alfa Romeo να έρθει στην Lancia. Kάτω από την επίβλεψή του, η Aurelia κατάφερε να γίνει ένα από τα πιο επιτυχημένα Gran Turismo αυτοκίνητα μετά τον πόλεμο, χάρη στον V6 κινητήρα που ανέπτυξε.

H Lancia στην Formula 1

Όταν ο Gianni ανέλαβε τα ηνία, άρχισε να συμμετέχει πιο συχνά σε αγώνες και τελικά αποφάσισε να προσπαθήσει να κατασκευάσει ένα μονοθέσιο για την Formula 1. H εταιρεία κατάφερε να πετύχει δύο νίκες και 10 podium, ωστόσο, όταν ήρθαν τα πρώτα οικονομικά προβλήματα, η φίρμα αποχώρησε από το άθλημα. Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS