ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Lecar 459 Hybrid: Με 1.000 χλμ. αυτονομία και τιμή 24 χιλιάρικα

 Σχολιάστε 
9.234 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2024)
Lecar 459 Hybrid: Με 1.000 χλμ. αυτονομία και τιμή 24 χιλιάρικα
5 Φωτογραφίες »

- Υβριδικό με 1.000 χιλιόμετρα αυτονομία.
- Με εμφάνιση α λα Tesla Model Y.
- 530 λίτρα η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ.
- Κοστίζει 24.230 ευρώ.

Το πρώτο αυτοκίνητο της βραζιλιάνικης Lecar

Η Lecar είναι μία νέα εταιρεία αυτοκινήτων με έδρα τη Βραζιλία και το 459 Hybrid είναι το πρώτο της μοντέλο. Όπως υποδηλώνει η ονομασία του πρόκειται για ένα υβριδικό αυτοκίνητο, ενώ από τις εικόνες που δόθηκαν στην δημοσιότητα παρατηρούμε πως το σουλούπι του φέρνει σε αυτό του Tesla Model Y. Πάμε να δούμε περισσότερα για το νέο Lecar 459 Hybrid που έρχεται από τη χώρα του καφέ και της σάμπα.

Με εμφάνιση α λα Model Y

Το Lecar 459 Hybrid διαθέτει μήκος 4.350 χλστ., πλάτος 1.820 χλστ., ύψος 1.520 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ., αν και στις εικόνες φαίνεται να διαθέτει μεγαλύτερες διαστάσεις. Το βάρος του μοντέλου ανέρχεται στα 1.396 κιλά, γεγονός στο οποίο συμβάλει το μονοκόκ αμάξωμα, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η μάρκα.

Η σχεδίαση όπως προαναφέραμε θυμίζει το Model Y της Tesla. Στα δύο άκρα υπάρχουν λεπτά LED φωτιστικά σώματα, ενώ μπροστά, η κλειστή μάσκα συνοδεύεται από τρεις εισόδους αέρα, δύο κάθετες στις άκρες του προφυλακτήρα και μία τρίτη, μεγαλύτερη, στο κάτω μέρος.

530 λίτρα η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ

Η εταιρεία δε δημοσίευσε εικόνες από την καμπίνα. Είπε όμως πως μπορεί να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες, οι οποίοι μπορούν να αποθηκεύσουν τα μπαγκάζια τους στο χώρο αποσκευών, χωρητικότητας 530 λίτρων. Η Lecar υποστηρίζει επίσης πως το 459 Hybrid είναι εξοπλισμένο με πολλά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, φτάνοντας έως το δεύτερο επίπεδο αυτονομίας.

Υβριδικό με 1.000 χιλιόμετρα αυτονομία

Το Lecar 459 Hybrid κινείται από ηλεκτρικό μοτέρ, αλλά εξοπλίζεται με υβριδικό σύστημα κίνησης (EREV), στο οποίο υπάρχει και ένας υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,0 λίτρου, που έχει το ρόλο της γεννήτριας για το πακέτο μπαταρίας 18,4 kWh. Όταν η μπαταρία φορτιστεί πλήρως, ο κινητήρας  θα σβήσει αυτόματα. Υπεύθυνος για την κίνηση του μοντέλου είναι ένας ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 165 άλογα και 258 Nm ροπής, στέλνοντας την ισχύ του στον πίσω άξονα. Η μάρκα αναφέρει πως το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 10,9 δευτερόλεπτα και πως η αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα. Από κει και πέρα η ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου είναι στα 100 χιλιόμετρα, ενώ η μπαταρία εκτός μπορεί επίσης να φορτιστεί με παρόμοιο τρόπο με οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό, χρησιμοποιώντας δημόσιο φορτιστή ή οικιακή πρίζα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL