Η μάρκα μετά το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης, παρουσίασε σήμερα τη νέα ESκαι για την αγορά της Ιαπωνίας, έχοντας ωστόσο μία διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες, η οποία όπως προαναφέραμε αφορά την εγκατάσταση ψηφιακών καμερών στη θέση των πλαϊνών καθρεπτών.
Ό,τι καταγράφουν οι πλευρικές κάμερες προβάλλονται εντός της καμπίνας από δύο οθόνες πέντε ιντσών που έχουν εγκατασταθεί στις κολόνες Α, προσφέροντας έτσι μία νέα τεχνολογία που πρόσφατα πήρε την έγκριση από τις αρχές της χώρας.
Από κει και πέρα το μοντέλο δεν διαφέρει σε σχέση με τις μονάδες που θα προσφερθούν στην αγορά της Ευρώπης. Όπως μπορούμε να δούμε η γενική εικόνα στον πρόβολο του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από έντονες γωνίες, ενώ σε ότι αφορά το εσωτερικό, όπως μπορούμε να δούμε έχει τοποθετηθεί ένα τριάκτινο τιμόνι, με ενσωματωμένα χειριστήρια, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία ο πίνακας οργάνων, η κεντρική οθόνη στο ταμπλό αλλά και το head-up display βοηθούν τον οδηγό να εστιάζει ακόμα περισσότερο την προσοχή του στο δρόμο, έχοντας ταυτόχρονα ένα πιο ανοικτό, ευρύχωρο και χαλαρωτικό περιβάλλον.
Το νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το προηγούμενο και έχει βασιστεί πάνω στη νέα πλατφόρμα GA-K. Συγκεκριμένα το νέο ιαπωνικό σεντάν έχει αυξηθεί κατά 65 χλστ. στο μήκος και κατά 45 χλστ. στο πλάτος, ενώ μακρύτερο είναι και το μεταξόνιο κατά 50 χλστ.
Τέλος σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα στην Ιαπωνία θα προσφέρεται με ένα τετρακύλινδρο υβριδικό κινητήρα 2.4 λίτρων, ενώ όπως και στην Ευρώπη έτσι και στην ασιατική χώρα θα υπάρχει μία έκδοση F Sport.