Το κιβώτιο του LC500h είναι ένα κιβώτιο CVT, συνδεδεμένο με δυο ηλεκτροκινητήρες υψηλής απόδοσης, που τους ενοποίησε με ένα αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων.
Lexus LC500h
6.067 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2016)
Το νέο κιβώτιο CVT εξαλείφει την «ελαστική» αίσθηση, υστέρηση και νωχελική λειτουργία των «συμβατικών» CVT, ζευγαρώνοντας ένα CVT κιβώτιο με ένα συμβατικό αυτόματο 4 ταχυτήτων και δυο υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρες.
Η Lexus κάτω από το καπό του νεοεμφανιζόμενου Lexus LC500h στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης «έκρυψε» καλά και ένα νέο σε νοοτροπία κιβώτιο που θα εφοδιάζει το μοντέλο αυτό.
Ειδικότερα, το κιβώτιο του LC500h είναι ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT, συνδεδεμένο με δυο ηλεκτροκινητήρες υψηλής απόδοσης, που τους ενοποίησε με ένα αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων, τροποποιώντας την έξοδο ισχύος του CVT.
Ουσιαστικά το υβριδικό κουπέ έχει δυο μεταδόσεις ενωμένες μαζί και όλη η προσπάθεια αυτή γίνεται για να εξαλειφθεί η «ελαστική» αίσθηση και υστέρηση της λειτουργίας των «συμβατικών» CVT, παραδέχθηκε ο Koji Sato, αρχιμηχανικός εξέλιξης του LC 500h, αυξάνοντας την αισθητική απόδοση της μετάδοσης κίνησης.
Κατά την λειτουργία το νέο κιβώτιο CVT, στην φάση της επιτάχυνσης, δίνει την δυνατότητα «προσομοίωσης» 6 σχέσεων λειτουργίας, από τις 4 πραγματικές που διαθέτει, και θα γίνεται με τρόπο που δεν θα το καταλαβαίνει ο οδηγός.
Το νέο κιβώτιο αυτό θα παντρεύεται με έναν 3,5 λίτρων 6κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 354 ίππων, ο οποίος μάλλον δεν θα είναι και ο μόνος, αφού παραλλαγές του είναι στα σκαριά.
Περαιτέρω λεπτομέρειες δεν δόθηκαν στην δημοσιότητα, αλλά είναι σαφές από αξιωματούχους της Lexus ότι το κιβώτιο αυτό θα είναι διαθέσιμο στο μέλλον και για άλλα υβριδικά μοντέλα της εταιρίας όμως τα LS και GS hybrid. Δεν απέκλεισαν και το ενδεχόμενο μορφή του κιβωτίου αυτού μελλοντικά να γίνει διαθέσιμη και σε μοντέλα της ίδιας της Toyota.