ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

SEAT Arona

167.893 Επισκέψεις στο άρθρο (20/4/2018)
SEAT Arona

10:46 SEAT Arona με 115 άλογα (16.500 ευρώ). Το αυτοκίνητο της δοκιμής φοράει λάστιχα 17”, αντί 16” που έχει η μεσαία έκδοση του μοντέλου. Για τον λόγο αυτό θα μειώσουμε την επίδοση του κατά 1,5 χλμ./ώρα  (όσο δηλαδή θα έκανε αν φορούσε τα λάστιχα της μεσαίας του έκδοσης). Επιτυχημένη η πρώτη προσπάθεια στα 65 χλμ./ώρα.
10:48 Πρώτη προσπάθεια μετά τα 65 χλμ./ώρα, αυτή τη φορά με 76 χλμ./ώρα. Εδειξε ότι έχει πολύ ευχάριστη αίσθηση, πέρασε το τεστ αλλά ήταν στο όριο. Διορθώσαμε την υποστροφή με διακριτική επέμβαση του ESP. Ένας μέσος οδηγός θα δυσκολευόταν.
10:51 Η δεύτερη προσπάθεια έγινε με 73 χλμ./ώρα και το Arona τα κατάφερε. Πήγε πολύ καλά, αλλά ήταν οριακό. Είχε υπερστροφική τάση με το ESP να εμπλέκεται ελάχιστα. Ευχάριστο σε αίσθηση, ανάλαφρο και παιχνιδιάρικο το Arona.
10:52
10:52

Ωστόσο, για να είμαστε σίγουροι για τις πραγματικές δυνατότητες του Arona, αργότερα έγινε ξανά εμβόλιμο πέρασμα με 74 χλμ./ώρα, το οποίο και σας παρουσιάζουμε παρακάτω:

12:06
«Έφεση» για το SEAT Arona, επειδή πέρασε πολύ οριακά στα 76 χλμ./ώρα. Θα γίνει αποδεκτή άραγε;
12:07
12:08 Απορρίφθηκε η... «έφεση» μιας και το Arona στα 74 χλμ./ώρα χτύπησε κορίνες και η αίσθηση ασφάλειας των επιβατών δεν ήταν αυτή που έπρεπε.

Σελίδα 1Μικρά SUV: Ποιο στρίβει «μόνο του»; (+videos)
Σελίδα 2Opel Crossland X
Σελίδα 3Citroen C3 Aircross
Σελίδα 4Nissan Juke
Σελίδα 5SEAT Arona
Σελίδα 6Fiat 500 X
Σελίδα 7VW T-Roc
Σελίδα 8Ford EcoSport
Σελίδα 9Renault Captur
Σελίδα 10Peugeot 2008
Σελίδα 11Suzuki Vitara
Σελίδα 12Jeep Renegade
Σελίδα 13Opel Mokka X
Σελίδα 14Kia Stonic
Σελίδα 15Τελική κατάταξη
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON