Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώθηκε πως τα φώτα τεχνολογίας LED είναι πολύ πιο αποτελεσματικά και φωτίζουν πολύ καλύτερα και καθαρότερα από αυτά αλογόνου. Παράλληλα ο λευκός φωτισμός τους είναι πολύ πιο ξεκούραστος στο μάτι, ενώ αντίστοιχα δεν τυφλώνει και τον απέναντι οδηγό.
Από την άλλη, όπως έχουμε δει και σε άλλες αντίστοιχες δοκιμές, τα φώτα αλογόνου έχουν εξελιχθεί αρκετά με αποτέλεσμα να προσφέρουν και αυτά έντονο και ξεκούραστο για το μάτι φως, σε αρκετές περιπτώσεις πλησίον σε απόδοση των λαμπτήρων LED.
Οι προβολείς της μεσαίας σκάλας σε όλα τα αυτοκίνητα φωτίζουν ασυμμετρικά. Το αριστερό φανάρι (σ.σ. στα αριστεροτίμονα αυτοκίνητα) προσφέρει μεγαλύτερη ένταση φωτός εμπρός από το αυτοκίνητο, ενώ το δεξί διαχέει το φως σε μεγαλύτερη απόσταση.
Η έντονη φωτεινότητα μπροστά εξυπηρετεί ώστε στα αστικά περιβάλλοντα να μην επηρεάζεται η φωτεινότητά του από τα φώτα γύρω-γύρω (φωτεινές επιγραφές, φωτισμός δρόμου, φώτα άλλων αυτοκινήτων κ.ο.κ.) ή τις αντανακλάσεις αυτών, ενώ αντίστοιχα στον ανοιχτό δρόμο δεν τυφλώνονται οι αντίθετα διερχόμενοι οδηγοί.
Από την άλλη, το μεγαλύτερο εύρος του δεξιού προβολέα δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να αντιληφθεί πιο νωρίς κάποιον κίνδυνο που «έρχεται» από την αντίθετη από αυτόν πλευρά σε όλες τις συνθήκες, ενώ Το Corner Assist διευρύνει πολύ το ορατό πεδίο του οδηγού και ενισχύει την περιφερειακή όραση.
Από τα μοντέλα που τεστάραμε για πρώτη φορά, το DS 3 Crossback έκλεψε τις εντυπώσεις, με τη συνολική του εικόνα να είναι καλύτερη ανάμεσα στα 14 μοντέλα που έχουμε δοκιμάσει, όντας στις λεπτομέρειες οριακά καλύτερο από το Captur.
Εξαιρετικές εντυπώσεις μας άφησαν και τα νέα Kamiq και 2008, συμπληρώνοντας μαζί με τα Arona, Juke και EcoSport μια πολύ καλή πεντάδα.