Κατά τους πρώτους πέντε μήνεςτου 2018, η SEAT επίσης πέτυχε ρεκόρ και ξεπέρασε το υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων στην ιστορία της, το οποίο χρονολογείται από το 2000 (229.600 οχήματα). Την περίοδο αυτή, η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε 238.500 πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, που ανέρχεται σε 18,5% αύξηση συγκριτικά με το αντίστοιχο πεντάμηνο του 2017 (201.300).
Η ισχυρή ανοδική τάση της SEAT το 2018 ενισχύεται από την ανάπτυξη στις περισσότερες αγορές όπου δραστηριοποιείται η μάρκα, με την Ισπανία ως κορυφαία αγορά, όπου η εταιρεία πούλησε 50.400 αυτοκίνητα (+ 14.3%) από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο. Η SEAT ηγείται των ταξινομήσεων στην τοπική της αγορά με υψηλό μερίδιο αγοράς σε σύγκριση με κύριους ανταγωνιστές ενώ το Leon και Ibiza αποτελούν τα δύο best-selling μοντέλα. Οι πωλήσεις στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 19,3%, φτάνοντας τα 46.100 οχήματα, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν επίσης κατά 19% με συνολικά 29.400 πωλήσεις (+19.5%). Οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν επίσης σημαντικά στη Γαλλία (12.500, +14.8%) και στην Ιταλία (10.700, +22.5%).
Η Αλγερία είναι η αγορά όπου οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν περισσότερο, ενισχυόμενες από τη νέα γενιά Ibiza. Οι πωλήσεις της μάρκας κινούνται σταθερά ανοδικά και σεχώρες όπως η Αυστρία (9.800, + 25.7%), το Βέλγιο (5.000, + 36.5%), η Πορτογαλία (4.500, + 27.6%) και οι Κάτω Χώρες (4.200, + 29.8%).
Και για την χώρα μας ο Μάιος ήταν ένας ακόμα μήνας που έκλεισε με θετικό πρόσημο για την SEAT. Mε 444 συνολικές ταξινομήσεις, η μάρκα κατέγραψε μερίδιο αγοράς 3.5%, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η επίδοση στις λιανικές ταξινομήσεις με 170 αυτοκίνητα και μερίδιο 3.7%. Συγκεντρωτικά στο πρώτο 5μηνο της χρονιάς η SEAT καταγράφει σημαντικότατη αύξηση στα μεγέθη της στην Ελλάδα, αφού με 1459 ταξινομήσεις και 2.9% μερίδιο αγοράς σημειώνει αύξηση 72% σε σχέση με πέρυσι (847 ταξινομήσεις, 2.1% μερίδιο). Αντίστοιχα οι συνολικές λιανικές πωλήσεις της μάρκας καταγράφουν αύξηση 85% σε σχέση με το 5μηνο του 2017, αποτυπώνοντας την θετική απήχηση που έχουν όλα τα νέα μοντέλα και ιδιαίτερα τα Ιbiza & Αrona στο αγοραστικό κοινό.
Η SEAT παρουσιάζει τη μελλοντική της στρατηγική στο παγκόσμιο δίκτυο αντιπροσώπων της
Η SEAT συγκεντρώνει 2.400 εισαγωγείς και επενδυτές από το παγκόσμιο δίκτυο εξουσιοδοτημένων διανομέων της στο Βερολίνο από τις 12 έως τις 14 Ιουνίου προκειμένου να παρουσιάσει τη στρατηγική της και τα μελλοντικά της σχέδια που φέτος περιλαμβάνουν το λανσάρισμα του Tarraco, του νέου 7-θέσιου SUV και του CUPRA Ateca, το τελευταίο τρίμηνο του 2018.