H Honda ανακοίνωσε ότι το νέο HR-V θα εφοδιάζεται με 1,5 λτ. i-VTEC βενζινοκινητήρα που η απόδοσή του θα είναι κοντά στα 130 άλογα.
Με 1,5 λτ. βενζινοκινητήρα και 1,6 λτ. diesel το νέο Honda HR-V
7.659 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2014)
Επιβεβαιώθηκε από τη Honda ότι η νέα γενιά του compact crossover HR-V θα λανσαριστεί το 2015 με κινητήρες τον 1.500άρη i-VTEC βενζίνης με 130 άλογα και τον 1.600άρη i-DTEC diesel με ισχύ 120 ή 160 ίππους.
Στο Παρίσι παρουσιάζεται το νέο Honda HR-V σε πρωτότυπη μορφή, που αποτελεί την «αναβίωση» του compact crossover της ιαπωνικής φίρμας ύστερα από 9 χρόνια απουσίας του από την αγορά, ενώ το μοντέλο παραγωγής –που θα διαφέρει ελάχιστα σε στιλ- θα λανσαριστεί το καλοκαίρι του 2015.Ειδικότερα, η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο HR-V θα εφοδιάζεται με 1,5 λτ. i-VTEC βενζινοκινητήρα που η απόδοσή του θα είναι κοντά στα 130 άλογα. Επίσης, το νέο ιαπωνικό crossover θα τροφοδοτείται και με ένα diesel μοτέρ 1,6 λτ. i-DTEC που θα διαθέτει ισχύ 120 και στην πιο ενισχυμένη του έκδοση 160 ίππους.Και τα δύο μοτέρ θα συνδυάζονται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ή προαιρετικά με CVT αυτόματο.Αναφορικά με το «look» του νέου συμπαγούς crossover βλέπουμε από τις εικόνες ότι διαθέτει 5θυρο αμάξωμα, ενώ δεν έχουμε ακόμα φωτογραφίες από το εσωτερικό του μοντέλου. Επίσης, οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι το νέο H-R-V βασίζεται στη νέα γενιά του Jazz, με τις σχεδιαστικές του γραμμές να θυμίζουν –αρκετά- υπερυψωμένο coupe. Σημειωτέον –σύμφωνα με τις πηγές μας- ότι η δεξαμενή καυσίμου βρίσκεται στο κέντρο, με αποτέλεσμα να απελευθερώνεται χώρος και να δημιουργείται –όπως τονίζει η εταιρεία- ένα ευρύχωρο και ευπροσάρμοστο εσωτερικό.
Επίσης, το νέο ιαπωνικό crossover θα τροφοδοτείται και με ένα diesel μοτέρ 1,6 λτ. i-DTEC που θα διαθέτει ισχύ 120 και στην πιο ενισχυμένη του έκδοση 160 ίππους.