O υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2,4 λίτρων της εταιρείας θα είναι αυτός που θα βρεθεί κάτω από το καπό των WRX και WRX STI.
Με 2,4 λτρ. μοτέρ τα Subaru WRX & WRX STI
2.324 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Η Subaru προετοιμάζει την κατασκευή της νέας γενιάς των WRX και WRX STI και μέσα ενημέρωσης από την Ιαπωνία έρχονται για να αποκαλύψουν τον κινητήρα που θα εξοπλίσει τα δύο αυτά μοντέλα.
Σύμφωνα λοιπόν με τα ασιατικά ΜΜΕ ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2,4 λίτρων της εταιρείας θα είναι αυτός που θα βρεθεί κάτω από το καπό των WRX και WRX STI. Όπως υποστηρίζεται το εν λόγω μοτέρ εξυπηρετεί ήδη το Ascent, το SUV της μάρκας στην αμερικανική αγορά, στο οποίο προσφέρει 260 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 375 Nm από 2.000 έως 4.800 σ.α.λ. Σύμφωνα με τα ασιατικά μέσα τα δύο μοντέλα θα εξοπλιστούν με ισάριθμες ισχυρότερες παραλλαγές του εν λόγω μοτέρ, χωρίς όμως να αναφέρουν συγκεκριμένα στοιχεία απόδοσης.
Για αυτούς που θα αναρωτηθούν για ποιο λόγο η μάρκα προχώρησε σε αυτή την απόφαση και δεν θα εξοπλίσει τα μοντέλα της με μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρες, ο βασικός λόγος έγκειται στη συμμόρφωση της με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Ως συνέχεια αυτού η Subaru έως το 2021 αναμένεται να έχει στη γκάμα της δύο ακόμα τούρμπο μοτέρ, που μαζί με τον 2,4 λίτρων θα αποτελούν το 80% της παγκόσμιας παραγωγής υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων.
Αναφορικά με τα άλλα δύο τούρμπο μοτέρ πρόκειται για ένα 1,8 λίτρων που θα βρεθεί στο Levorg της επόμενης γενιάς και ένα 1,5 λίτρων όπου θα αντικαταστήσει τον τρέχοντα κινητήρα 2,0 λίτρων.
Τέλος οι Ιάπωνες κάνουν λόγο πως το επόμενο WRX θα είναι διαθέσιμο στις αγορές την άνοιξη του 2022.