Η ηλεκτρική Porsche Macan εδώ και αρκετό καιρό έχει γίνει πεδίο συζήτησης και πλέον ήρθε η ώρα για τη γερμανική μάρκα να προχωρήσει επίσημα στην αποκάλυψη των πρώτων επίσημων πληροφοριών για το χωρίς ρύπους SUV.
Όπως γνωρίζουμε από το παρελθόν, η Macan θα βασιστεί στη νέα πλατφόρμα Premium Platform Electric που αναπτύχθηκε από κοινού με την Audi. Η πιο ισχυρή έκδοση του μοντέλου θα έχει ισχύ 603 ίππων και περισσότερων από 1.000 Nm ροπής, όντας εξοπλισμένη με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και τετρακίνηση. Αξίζει να σημειωθεί πως στην ίδια πλατφόρμα PPE θα κατασκευαστούν επίσης και πισωκίνητες εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Θα φορτίζει από το 5% έως το 80% σε 25 λεπτά
Το συνολικό βάρος της ηλεκτρικής Macan δεν έχει ανακοινωθεί αλλά γνωρίζουμε ότι θα κατανεμηθεί 48 τοις εκατό μπροστά και 52 τοις εκατό πίσω. Το ζεύγος ηλεκτρικών κινητήρων θα αντλήσει ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με μεικτή χωρητικότητα 100 kWh. Χάρη στην αρχιτεκτονική των 800 V, οι ιδιοκτήτες της Macan EV θα μπορούν να φορτίσουν την μπαταρία σε ισχύ άνω των 270 kW. Η αυτονομία δεν έχει γίνει γνωστή, αλλά η Porsche είπε ότι η φόρτιση από το 5 έως το 80 τοις εκατό θα διαρκεί 25 λεπτά.
Από κει και πέρα άλλες επιβεβαιωμένες λεπτομέρειες για την ηλεκτρική Macan αναφέρουν πως στο πίσω μέρος θα διαθέτει ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό, ενώ θα είναι πιο ευέλικτη στο δρόμο χάρη στην αυξημένη κατά 15% γωνία που θα έχει το σύστημα διεύθυνσης. Για τον ίδιο λόγο θα υπάρχει και σύστημα τετραδιεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να στρίβουν έως και πέντε μοίρες σε ταχύτητες κάτω από 80 χλμ./ώρα.
Μαζί για κάποια χρόνια βενζίνη και ηλεκτρική
Τέλος να σημειωθεί πως για κάποιο διάστημα η Macan με μοτέρ εσωτερικής καύσης θα συνυπάρχει με την ηλεκτρική για κάποια χρόνια, ενώ στη συνέχεια η πρώτη θα σταματήσει να παράγεται.