Με κινητήρα από GR Corolla & υβριδικό το νέο Toyota GR86
Η νέα γενιά του Toyota GR86 αναμένεται να αλλάζει φιλοσοφία έχοντας στο οπλοστάσιό της νέα πάτωμα και κινητήρα 1,6 λίτρων από την GR Corolla, με κάποιες γλώσσες να θέλουν το πισωκίνητο sportscar να εφοδιάζεται για πρώτη φορά με το υβριδικό σύστημα Hybrid Max της Toyota ισχύος έως 340 ίππων.
Αλλάζει πλατφόρμα και γίνεται πιο «πολεμικό» το νέο Toyota GR86;
Η Toyota έχει κρατήσει το sport coupe GR86 μακριά από τις τάσεις των υπερτροφοδοτούμενων μοτέρ, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στον ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα των 2,4 λίτρων της Subaru, με την οποία έχουν άρρηκτους δεσμούς, καθώς τα Subaru BRZ και Toyota GR86 είναι από κοινού εξελιγμένα. Ωστόσο, η νέα γενιά του GR86 φαίνεται ότι θα πάρει άλλη ρότα, εγκαταλείποντας την πλατφόρμα της Subaru. Τα πρώτα σενάρια αναφέρουν ότι θα χρησιμοποιήσει μία παραλλαγή του δαπέδου της Lexus IS, αντί να χτιστεί πάνω σε κάποια παραλλαγή της TNGA πλατφόρμας πάνω στην οποία είναι χτισμένα τα περισσότερα μοντέλα της Toyota.
Από ατμοσφαιρικό 2,4 λίτρων σε πάτωμα της Subaru, αναμένεται να πάει σε υβριδικό 1,6 λίτρων και δάπεδο Lexus.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πρώτη φορά υβριδικό με κινητήρα 1.600 κ.εκ.
Πέρα από τις δομικές αλλαγές, το sports car της Toyota αναμένεται να ασπαστεί την υβριδική τεχνολογία, ένα κεφάλαιο το οποίο η ιαπωνική μάρκα γνωρίζει πολύ καλά αφού ήταν από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσε σε αυτό το κομμάτι και εδώ και χρόνια απολαμβάνει τους καρπούς αυτής της κίνησης, ούσα αυτή τη στιγμή στην 5η γενιά υβριδικών συνόλων σε αντίθεση με άλλες εταιρείες που τα τελευταία χρόνια κάνουν τα πρώτα τους βήματα. Τρυπώνοντας κάτω από τις λαμαρίνες του επερχόμενου GR86 υπάρχει έντονη φημολογία γύρω από το ενδεχόμενο να συναντήσουμε τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 1,6 λίτρων (G16E-GTS) των GR Yaris και GR Corolla, συνδυασμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα, με το σύνολο να βασίζεται στη φιλοσοφία του νεότερου υβριδικού συστήματος Hybrid Max, που είναι το πρώτο turbo υβριδικό της Toyota.
Κάποιοι θα σκεφτούν πως, με τη μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα θα προστεθεί βάρος στο επερχόμενο GR86, που είναι αντίθετο με την οδηγοκεντρική φιλοσοφία και το ζύγισμα βάρους που ακολουθεί το μοντέλο την τελευταία δεκαετία (σ.σ. το Toyota GT 86 παρουσιάστηκε το Δεκέμβρη του 2011 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο με την ονομασία του εκείνη την περίοδο να αποτελεί μια σαφή αναφορά στα Toyota GT2000 και Corolla ΑΕ86). Ωστόσο, αυτές οι αλλαγές αναμένεται να ισοσταθμιστούν από την αύξηση της ιπποδύναμης.
Εσάς πώς σας φαίνεται αυτό σαν εξέλιξη; Προτιμάτε το Toyota GR86 ως ένα εστιασμένο στην οδηγική απόλαυση πισωκίνητο sports car, χωρίς ηλεκτρικά «μπλιμπλίκια» ή θέλετε να ακολουθήσει τις τάσεις της υβριδικής μόδας;