Αφού πρώτα η Honda παρουσίασε την αμερικάνικη εκδοχή του ανανεωμένου CR-V, μας αποκαλύπτει και το μοντέλο που θα λανσαριστεί στην Ευρώπη, το οποίο προς το παρόν αποκαλεί «πρωτότυπο».
Με μοτέρ 1,6 diesel 160 PS και 4WD το ανανεωμένο Honda CR-V
17.090 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2014)
Με ραφιναρισμένη εμφάνιση και –κυρίως- με νέο 1.600άρι μοτέρ πετρελαίου απόδοσης 160 ίππων, το οποίο συνδυάζεται με νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα 4κίνησης, λανσάρεται το ανανεωμένο Honda CR-V.
Αφού πρώτα η Honda παρουσίασε την αμερικάνικη εκδοχή του ανανεωμένου CR-V, μας αποκαλύπτει και το μοντέλο που θα λανσαριστεί στην Ευρώπη. Προς το παρόν το αποκαλεί «πρωτότυπο», αν και επί της ουσίας βρίσκεται στην τελική φάση εξέλιξής του. Σε σχέση με το CR-V της άλλης όχθης του Ατλαντικού, το «δικό» μας διαθέτει χαμηλότερη ανάρτηση, πιο σπορ τροχούς, λεπτομέρειες χρωμίου σε ματ (και όχι γυαλιστερή) απόχρωση, κεραία τύπου «πτερύγιο καρχαρία» και μικρότερη προστατευτική ποδιά στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα.Κατά τα λοιπά, οι αισθητικές τροποποιήσεις είναι κοινές και αφορούν στα νέα φωτιστικά σώματα, στην τροποποιημένη γρίλια της μάσκας, στους διαφορετικούς προβολείς ομίχλης. Αλλαγμένοι είναι και οι προφυλακτήρες, ενώ πίσω έχουν τοποθετηθεί φώτα LED, με την εκεί σχεδίαση να είναι ελαφρώς αλλαγμένη.Τα μεγάλα νέα, όμως, έρχονται από το τεχνικό κομμάτι, καθώς στο ανανεωμένο CR-V αντικαθίσταται το 2.2 i-DTEC diesel μοτέρ των 150 ίππων και 350 Nm, με ένα νέο 1.6 i-DTEC σύνολο πετρελαίου. Και αν μέχρι τώρα γνωρίζουμε πως το 1.600άρι μοτέρ αποδίδει 120 ίππους, η ισχύς του νέου κινητήρα έχει ανέβει στα 160 άλογα και στα 350 Nm. Όταν συνδυάζεται με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο εκπέμπει λιγότερα από 130 γρ. CO2 ανά χλμ.Για πρώτη φορά, το νέο 1.6 i-DTEC σύνολο των 160 ίππων συνδυάζεται και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, με τις εκπομπές CO2 να βρίσκονται σε αυτήν την περίπτωση κάτω από τα 135 γρ./χλμ. Σε αυτήν την έκδοση, όπως και στην 2λιτρη βενζίνης, θα προσφέρεται η επιλογή ανάμεσα σε 2κίνητη ή 4κίνητη μετάδοση της κίνησης, ενώ η εκδοχή των 120 ίππων θα παραμείνει αποκλειστικά προσθιοκίνητη, με τις εκπομπές CO2 της τελευταίας να βρίσκονται στα 117 γρ./χλμ.
Στο ανανεωμένο CR-V αντικαθίσταται το 2.2 i-DTEC diesel μοτέρ των 150 ίππων και 350 Nm, με ένα νέο 1.6 i-DTEC σύνολο πετρελαίου, απόδοσης 160 αλόγων και 350 Nm.