Το ID.1 θα είναι το βασικό ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen σε λίγα χρόνια, με τη γερμανική μάρκα να σκοπεύει να το προσφέρει σε τιμή μικρότερη των 20.000 ευρώ.
Η Volkswagen αναπτύσσει ταχύτατα την ηλεκτρική της γκάμα και το πλάνο της γερμανικής μάρκας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το ID.1. Το εν λόγω μοντέλο θα χρησιμεύσει ως πνευματικός διάδοχος του ηλεκτρικούe-Up, με αποτέλεσμα να είναι το βασικό μοντέλο στην γκάμα της VW, αποτελώντας μία προσιτή οικονομικά επιλογή στα αυτοκίνητα πόλης.
Μάλιστα όπως έχει ανακοινώσει η γερμανική μάρκα στο παρελθόν... «Παρά τις όποιες δυσκολίες, η Volkswagen εργάζεται επίσης πάνω σε ένα ηλεκτρικό με τιμή μικρότερη από 20.000 ευρώ». Αυτό το μοντέλο λοιπόν θα είναι το ID.1 και όπως προαναφέραμε θα βρεθεί στη βάση της γκάμας, κάτω από το ID.2, το οποίο θα βασιστεί στο πρωτότυπο ID.2all Concept, που θα κοστολογείται χαμηλότερα από 25.000 ευρώ και θα λανσαριστεί στην Ευρώπη μέσα στο 2025.
Λεπτομέρειες για την αρχιτεκτονική του νέου αυτοκινήτου δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα διαφέρει από την πλατφόρμα που θα βασίσει τοID.2. Η νέα πλατφόρμα θα αναπτυχθεί από τον Όμιλο Volkswagen, με τη Skoda να θεωρείται ότι διαδραματίζει βασικό ρόλο.
ID.1 ή ID. Polo η ονομασία του
Από κει και πέρα, το όνομα του μοντέλου δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί. Μπορεί τοID.1 να φαντάζει ως το φαβορί αυτή τη στιγμή, όμως δεν αποκλείεται τελικά να επιλεγεί από τους Γερμανούς αξιοματούχους της VW η ονομασία ID Polo. Αν ισχύσει κάτι τέτοιο τότε το μικρό best-seller της VW θα αποκτήσει υπόσταση και στη νέα ηλεκτρική εποχή, κάτι που το αφεντικό της μάρκας Volkswagen, Thomas Schäfer, έχει δηλώσει πως θα ισχύσει για τα διάσημα αυτοκίνητα της φίρμας όπως τα Polo και Golf.
Αυτονομία περίπου στα 320 χιλιόμετρα
Σε ότι αφορά το σύστημα κίνησης, το ID.1θα εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, που θα αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία. Αυτή πιθανότατα δε θα είναι μεγαλύτερη των 38 kWh, μπαταρία που είδαμε στο ID 2all. Η πιθανή αυτονομία του μοντέλου θα κυμαίνεται περίπου στα 320 χιλιόμετρα.
Μετά το 2026 ο ερχομός του
Το προσιτό ηλεκτρικό της VW θα παράγεται μαζί με το CUPRA Raval και ένα ακόμη ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda στο εργοστάσιο του VW Group στην Ισπανία (Martorell). Και τα τρία αναμένεται να φτάσουν στις αγορές το 2026 ή αργότερα.