• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Mεγάλη επιστροφή στο WRC η Toyota

Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/12/2016

Με τον Jari-Matti Latvala να ανακοινώνεται επίσημα από την Gazoo Racing και το νέο Toyota Yaris WRC να βρίσκεται σε περίοδο εξέλιξης, οι στόχοι της Toyota είναι εφικτοί για το Πρωτάθλημα Ράλι του 2017. Ας γνωρίσουμε την τελική σύσταση της ομάδας και το ίδιο το αυτοκίνητο.

 
Πέρασαν 17 ολόκληρα χρόνια και μετά την μακρά περίοδο ανομβρίας σε αγωνιστικές επιτυχίες, από το πέρασμά της και από την Formula 1, η Toyota επιστρέφει στον θεσμό που διέπρεψε στο παρελθόν. Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WRC που μαστίζεται από οικονομικές δυσκολίες τα τελευταία έτη, ενισχύεται με την παρουσία μιας μεγάλης εργοστασιακής ομάδας, της Toyota, μέσω της θυγατρικής της Gazoo Racing. Η αγωνιστική ομάδα που είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά σε πλήρη σύσταση, είναι έτοιμη να ξαναβάλει την Toyota μέσα στις πιο επιτυχημένες εταιρείες στα Ράλι.

Δείτε ακόμη: Δοκιμές εξέλιξης Toyota Yaris WRC (+video)

Όπλο της, το ολοκαίνουριο αγωνιστικό Toyota Yaris WRC το οποίο και θα οδηγηθεί σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς από τον πολύπειρο πια Jari-Matti Latvala, που μετά την απόσυρση της Volkswagen Motorsport βρίσκει στέγη στην Toyota. Ο Latvala με συνοδηγό των Anttila αποτελούν το δίδυμο που πρόσφατα ενσωματώθηκε στην ομάδα μετά τις άκαρπες προσπάθειες των ιθυνόντων να φέρουν στις τάξεις τους τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Ogier (υπέγραψε στην ομάδα της Ford M-Sport). Μαζί με τον Latvala, το πρόγραμμα του θεσμού για το 2017 θα ακολουθήσει και ο 35χρονος Juho Hanninen με συνοδηγό του τον Lindstrom, ενώ σε ορισμένους αγώνες και σε ρόλο δοκιμαστή θα κάτσει στο μπάκετ ενός εκ των τριών Yaris WRC, ο πολλά υποσχόμενος 25χρονος Esapekka Lappi, Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο WRC2 το 2016.
 

Πρόεδρος της ομάδας είναι ο Akio Toyoda, ενώ σε ρόλο αγωνιστικού διευθυντή είναι ένας παλιός γνώριμος του WRC, ο 4 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Tommi Makinen. O Makinen που έχει δημιουργήσει μια ισχυρή φινλανδική ομάδα με έδρα το Ελσίνκι, στην διάρκεια της συνέντευξής μας έδειξε προσγειωμένος και απόλυτα σίγουρος ότι το Yaris είναι γρήγορο και αξιόπιστο, όμως όπως μας είπε, έχει αρκετά περιθώρια βελτίωσης κάτι που θα επιτευχθεί μέσα από τους αγώνες. Στην τελική του άλλωστε μορφή, το Yaris WRC βρίσκεται σε πεδίο δοκιμών μόλις 6 μήνες, με τον Hanninen να είναι ο οδηγός που έχει κάνει τα περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα και έχει εξελίξει μαζί με τον Makinen, το Yaris στο στάδιο που βρίσκεται σήμερα.

Ο Latvala - που ο ίδιος ο Makinen θεωρεί άπιαστο στην μέρα του-, θα συνεργαστεί και εκείνος στην εξέλιξη του αυτοκινήτου με τους Hanninen και Makinen, με στόχο να ξεκινήσουν την σεζόν στο Ράλι Μόντε Κάρλο ( 19 με 22 Ιανουαρίου) μέσα στην 5άδα. Όπως όλα δείχνουν, η ομάδα της Gazoo πλαισιώθηκε εκ βάθρων με ανθρώπους που εμπιστεύεται ο «ιδιότροπος» Makinen, με όλους να ασπάζονται την ίδια λογική και δίψα για επιτυχίες στην νέα εποχή της Toyota στο WRC που μόλις ξεκινά. Η συνέχεια επί των ειδικών διαδρομών των 13 Ράλι που θα δούμε μέσα στο 2017. 

Oδηγοί – Συνοδηγοί
  • Jari-Matti Latvala – Mikka Anttila
  • Juho Hanninen – Kaj Lindstrom
  • Esapekka Lappi – Janne Ferm
Tεχνικά χαρακτηριστικά Toyota Yaris WRC
  • Κινητήρας: Υπερτροφοδοτούμενος 1.600 κ.εκ
  • Mέγιστη Απόδοση: 380 + ίπποι
  • Μέγιστη Ροπή: 425 + Νm
  • Μέγιστη ταχύτητα: 201 χλμ./ώρα (ανάλογα με την κλιμάκωση του κιβωτίου)
  • Κιβώτιο: 6τάχυτο σειριακό
  • Ανάρτηση: Γόνατα ΜακΦέρσον
  • Φρένα: Αεριζόμενοι και υδρόψυκτοι δίσκοι 300 χλστ. σε χωμάτινους και 370 χλστ. σε ασφάλτινους αγώνες
  • ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος: 4.085/1.875/προσαρμοζόμενο
  • Μεταξόνιο: 2.511 χλστ.
  • Ελάχιστο βάρος: 1.190 κιλά
     

 
  • L_IROC

    "ΠΕΙΡΑΙΩΤΗ, ΑΠΑΤΟ ΘΑ ΠΑΕΙ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΒΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝΕ, ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ ΜΟΝΟ, ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ? ΟΥΤΕ Ο OZIER ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΕΛΕΞΕ, ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΙ ΚΟΥΒΑΣ ΕΙΝΑΙ!!!!!! ΜΕ ΤΟΝ LATVALA ΠΟΥ ΠΗΡΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ, ΕΠΙΣΗΣ ΜΗ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ TOYOTA ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 1990 ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ 2000 ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΒΡΙΖΕΙΣ, ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΝΟΜΑ, ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

     
  • Πειραιωτης

    Πιστευω να δουμε ξανα της απιστευτες νικες της celica των προηγουμενων δεκαετιων που ξεσηκωνε καθε λατρη των ραλλυ...καλη αρχη toyotara με το θηριο σου!!