Προκειμένου να «αποκρυπτογραφήσουμε» το πόσο έχει βελτιωθεί η αποδοτικότητα των νέων προτάσεων στα Pick-Up της ελληνικής αγοράς, καταφεύγουμε στην… γλώσσα των αριθμών.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνουν, στο σύνολο τους, οι διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες που προσφέρουν εκπροσώπους στην κατηγορία των ελαφρών ημιφορτηγών ή αλλιώς Pick-Up, οι νέες γενιές μοντέλων όπως τα Nissan NP300, Ford Ranger, Mitsubishi L200 κ.ο.κ., είναι σημαντικά βελτιωμένα σε όλους τους τομείς και προπάντων, σε ότι αφορά στις μεταφορικές τους δυνατότητες και την αποδοτικότητα των κινητήρων με τους οποίους εφοδιάζονται.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι, με εξαίρεση συγκεκριμένες εκδόσεις τους, είναι σε θέση να υποστηρίξουν φορτία με βάρος, σταθερά άνω του 1,0t., σε όλες τις εκδόσεις τους, ενώ και η μέγιστη ελκτική τους ικανότητα έχει αυξηθεί στους 3,5t. για φορτία με φρένα.
Πέραν αυτού, η πληρέστατη γκάμα πετρελαιοκινητήρων με τους οποίους εφοδιάζονται, είναι ισχυρότερη, με αυξημένα αποθέματα ροπής από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας, την ίδια στιγμή που τόσο η κατανάλωση καυσίμου όσο και οι εκπομπές ρύπων τους, έχουν μειωθεί δραστικά, προκειμένου να καλύπτουν και τις προδιαγραφές του ευρωπαϊκού πρωτοκόλλου Euro6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων.
Προκειμένου λοιπόν να κατανοήσουμε καλύτερα τα όσα –νέα- στοιχεία εισαγάγουν στην αγορά οι νέες προτάσεις της κατηγορίας των Pick-Up, συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε ένα αναλυτικό συγκριτικό αφιέρωμα στις μεταφορικές τους δυνατότητες και τις επιδόσεις των κινητήρων τους, σε σύγκριση με ορισμένους… καταξιωμένους κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, εκπροσώπους όπως τα Isuzu D-Max, Toyota Hilux, VW Amarok κ.ο.κ.
.