ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αυτή είναι η νέα, τέταρτη γενιά του Renault Megane.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αυτή είναι η νέα, τέταρτη γενιά του Renault Megane.

Megane RS με 280 PS

8.904 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2015)

Ήταν θέμα χρόνου να δούμε το νέο Renault Megane να παρουσιάζεται επισήμως με τη Renault να δίνει πληροφορίες και για το κορυφαίο RS.

Το νέο Renault Megane τέταρτης γενιάς είναι πλέον και επισήμως γεγονός. Μετά την διαρροή των εικόνων, τις οποίες σας δείξαμε νωρίτερα σήμερα (δείτε εδώ το σχετικό θέμα) η Renault έδωσε και επισήμως στη δημοσιότητα εικόνες και πληροφορίες για το μοντέλο της αλλά και για την κορυφαία έκδοσή του RS
Το νέο Renault Megane, γεύση από το οποίο σας είχαμε δώσει από τον Δεκέμβριο του 2014, με αποκλειστικές, ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες (δείτε εδώ το σχετικό θέμα), βαδίζει στα νέα σχεδιαστικά μονοπάτια της γαλλικής μάρκας. Είναι μακρύτερο (4,4 μ.) και χαμηλότερο από το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιό του, ενώ βασίζεται στο πάτωμα CMF-CD, που χρησιμοποιεί ήδη το Nissan Pulsar.
Πέρα από τις αισθητικές αλλαγές του που είναι εμφανείς δια γυμνού οφθαλμού, η Renault ανακοίνωσε πως θα υπάρχει και έκδοση GT, την οποία βλέπουμε στις εικόνες και έχει πολλά στοιχεία από τη Renault Sport.
Το εσωτερικό του είναι και αυτό πλήρως ανασχεδιασμένο, με έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων που παραπέμπει σε τάμπλετ και ψηφιακό πίνακα οργάνων. 
Όσον αφορά τους κινητήρες του, εκεί συναντάμε πληθώρα επιλογών. Συγκεκριμένα στις υπάρχουν τρεις TCe με αποδόσεις 100, 130 και 205 ίππων στο Megane GT. Στην κορυφή βρίσκεται η έκδοση RenaultSport με τον 1.8 TCe απόδοσης 280 ίππων.
Όσον αφορά τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του, εκεί συναντάμε τον 1.5 dCi 95 ίππων και 110 ίππων και τον 1.6 dCi απόδοσης 130 και 160 ίππων. Όλες οι εκδόσεις αναμένεται να συνεργάζονται με χειροκίνητα κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματα διπλού συμπλέκτη ισάριθμων σχέσεων.

Δυναμικό το πίσω μέρος της έκδοσης GT με δύο απολήξεις εξάτμισης και αεροδυναμικό διαχύτη.

Δυναμικό το πίσω μέρος της έκδοσης GT με δύο απολήξεις εξάτμισης και αεροδυναμικό διαχύτη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

EPILEGONTAS LEASING
LEASING ECITAN VS ECOMBO