Το νέο Renault Megane τέταρτης γενιάς είναι πλέον και επισήμως γεγονός. Μετά την διαρροή των εικόνων, τις οποίες σας δείξαμε νωρίτερα σήμερα (δείτε εδώ το σχετικό θέμα) η Renault έδωσε και επισήμως στη δημοσιότητα εικόνες και πληροφορίες για το μοντέλο της αλλά και για την κορυφαία έκδοσή του RS.
Το νέο Renault Megane, γεύση από το οποίο σας είχαμε δώσει από τον Δεκέμβριο του 2014, με αποκλειστικές, ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες (δείτε εδώ το σχετικό θέμα), βαδίζει στα νέα σχεδιαστικά μονοπάτια της γαλλικής μάρκας. Είναι μακρύτερο (4,4 μ.) και χαμηλότερο από το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιό του, ενώ βασίζεται στο πάτωμα CMF-CD, που χρησιμοποιεί ήδη το Nissan Pulsar.
Πέρα από τις αισθητικές αλλαγές του που είναι εμφανείς δια γυμνού οφθαλμού, η Renault ανακοίνωσε πως θα υπάρχει και έκδοση GT, την οποία βλέπουμε στις εικόνες και έχει πολλά στοιχεία από τη Renault Sport.
Το εσωτερικό του είναι και αυτό πλήρως ανασχεδιασμένο, με έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων που παραπέμπει σε τάμπλετ και ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Όσον αφορά τους κινητήρες του, εκεί συναντάμε πληθώρα επιλογών. Συγκεκριμένα στις υπάρχουν τρεις TCe με αποδόσεις 100, 130 και 205 ίππων στο Megane GT. Στην κορυφή βρίσκεται η έκδοση RenaultSport με τον 1.8 TCe απόδοσης 280 ίππων.
Όσον αφορά τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του, εκεί συναντάμε τον 1.5 dCi 95 ίππων και 110 ίππων και τον 1.6 dCi απόδοσης 130 και 160 ίππων. Όλες οι εκδόσεις αναμένεται να συνεργάζονται με χειροκίνητα κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματα διπλού συμπλέκτη ισάριθμων σχέσεων.
Δυναμικό το πίσω μέρος της έκδοσης GT με δύο απολήξεις εξάτμισης και αεροδυναμικό διαχύτη.
Αν το συνδυασουν με μια επιθετικη τιμολογιακη πολιτικη στο λανσαρισμα, θα παει για ''homerun'' η Renault. Επιτελους ενα αυτοκινητο με ''αντρικο" design. Μακαρι να ξυπνησουν και στη Peugeot και να σταματησουν να φτιαχνουν ''μισα-νεροβραστα'' αμαξια(308,2008,3008,508).
Και κλααααααααμα στην ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ. Η συμμαχία δεν παίζετε.
Αν το συνδυασουν με μια επιθετικη τιμολογιακη πολιτικη στο λανσαρισμα, θα παει για ''homerun'' η Renault. Επιτελους ενα αυτοκινητο με ''αντρικο" design. Μακαρι να ξυπνησουν και στη Peugeot και να σταματησουν να φτιαχνουν ''μισα-νεροβραστα'' αμαξια(308,2008,3008,508).
καλη κινηση της renault αλλα με τι λεφτα θα το παρουμε?
Βγάλε το τεράστιο σήμα και ένωσε τις ευθείες και έχεις ένα Impreza απο τη Renault...
αχαχαχαχα κόμπλεξ που έχετε με την VW!!!!!
Δες τις πωλησεις του σαπιομεγκαν και μετα κοροιδεψε το κουβαγκεν.Κατα τα αλλα μια μετριοτητα παλι η ρενω.
Πεταμένα λεφτά το honta type r είναι καλύτερο