Μείωση στο δίκτυο αντιπροσώπων σε όλη την ευρωπαϊκή επικράτεια είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει η Volkswagen. Δείτε πως θα καλύψει το κενό που θα δημιουργηθεί.
Η Volkswagen σχεδιάζει να μειώσει το μέγεθος του ευρωπαϊκού δικτύου αντιπροσώπων της και να δώσει μεγαλύτερη βάση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, κάτι που θα τη βοηθήσει να προσαρμοστεί στις μεταβαλλόμενες συνήθειες του αγοραστικού κοινού.
Σύμφωνα με όσα αναφέρουν διεθνή μέσα, η VW πιέζει να μειώσει το κόστος των μοντέλων που έχει στη γραμμή παραγωγής κάτι που θα τη βοηθήσει στη «στροφή» που θέλει να κάνει προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η φίρμα στοχεύει στην αύξηση της κερδοφορίας και της αποδοτικότητας στο ευρωπαϊκό δίκτυο διανομής των 3,000 αντιπροσώπων κατά μέσο όρο 10%. Παράλληλα θέλει να μειώσει το κόστος του δικτύου ώστε να διπλασιαστεί η μέση απόδοση ανά διανομέα στο 2 από το 1%.
Μάλιστα η μείωση αυτή σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής πωλήσεων της μάρκας Juergen Stackmann αναμένεται να επιταχυνθεί στην Γερμανία μέσα στα επόμενα 1-2 χρόνια, χωρίς ωστόσο να δώσει παραπάνω πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος των προβλεπόμενων μειώσεων του κόστους και τον αριθμό των αντιπροσωπειών.
Ταυτόχρονα η φίρμα θα αρχίσει να αναπτύσσει την online αγορά μιας και οι πελάτες των αυτοκινητοβιομηχανιών τη χρησιμοποιούν προκειμένου να κάνουν τις απαραίτητες συγκρίσεις στις τιμές μεταξύ των μοντέλων.
Μάλιστα ο Stackmann ανέφερε πως ήδη οι έμποροι και η VW αναπτύσσουν μια κοινή ηλεκτρονική πύλη, χωρίς ωστόσο να δώσει λεπτομέρειες.
Τέλος να σημειωθεί πως το μειωμένο κόστος, σύμφωνα με τη VW, θα προέλθει και από τη μεγαλύτερη χρήση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής, επιτρέποντας στις αντιπροσωπείες να μειώσουν το χρόνο δουλειάς που απαιτείται σήμερα έως και 70%.