ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

ST205: Η τρίτη και τελευταία γενιά

 Σχολιάστε 
180.468 Επισκέψεις στο άρθρο
Στις αρχές του 1994, παρουσιάστηκε η τρίτη και ισχυρότερη γενιά του Celica GT-4. Κατασκευάστηκε σε μόλις 2.500 αντίτυπα, άλλωστε ακριβώς τόσα απαιτούσε ο κανονισμός για την είσοδο στον μαγικό κόσμο το
3 Φωτογραφίες »

Στις αρχές του 1994, παρουσιάστηκε η τρίτη και ισχυρότερη γενιά του Celica GT-4. Κατασκευάστηκε σε μόλις 2.500 αντίτυπα, άλλωστε ακριβώς τόσα απαιτούσε ο κανονισμός για την είσοδο στον μαγικό κόσμο του «Group A».

Στις αρχές του 1994, παρουσιάστηκε η τρίτη και ισχυρότερη γενιά του Celica GT-4, ένα αυτοκίνητο που ξεχώριζε από τα διπλά εμπρός φωτιστικά σώματα και την μεγάλη πίσω αεροτομή. Κατασκευάστηκε σε μόλις 2.500 αντίτυπα, άλλωστε ακριβώς τόσα απαιτούσε ο κανονισμός για την είσοδο στον μαγικό κόσμο του «Group A».

Μηχανικά υπήρξαν αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με τον 2λιτρο κινητήρα να φτάνει αισίως στους 242, την ώρα που στην Ιαπωνία έφτασε στους 255.
3 Φωτογραφίες »

Μηχανικά υπήρξαν αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με τον 2λιτρο κινητήρα να φτάνει αισίως στους 242, την ώρα που στην Ιαπωνία έφτασε στους 255.


Βέβαια, από τα 2.500 αντίτυπα, μόλις τα 300 έφτασαν στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα σήμερα να είναι από τις πλέον σπάνιες εκδόσεις. Μηχανικά υπήρξαν αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με τον 2λιτρο κινητήρα να φτάνει αισίως στους 242, την ώρα που στην Ιαπωνία έφτασε στους 255. Αξιοσημείωτη αλλαγή ήταν η τοποθέτηση twin-scroll υπερσυμπιεστή (διπλής εισόδου) με σύστημα εξάλειψης της υστέρησης, το τετρακάναλο ABS και η ενισχυμένη «Super Strut» ανάρτησης που προσέφερε μεγάλη εμπιστοσύνη σε υψηλές ταχύτητες. Η συγκεκριμένη έκδοση του 3S-GTE με δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους κέρδισε την προσοχή των απανταχού βελτιωτών, μιας και ήταν δυνατή η αύξηση της ιπποδύναμης στους 350+ ίππους χωρίς επεμβάσεις στα «σωθικά» του τετρακύλινδρου.

Σελίδα 1Toyota Celica GT-4: Όταν οι Ιάπωνες έκαναν πλάκα στο WRC
Σελίδα 2ST165 και ST189: Έως 225 ίππους
Σελίδα 3ST205: Η τρίτη και τελευταία γενιά
Σελίδα 430 νίκες στις ειδικές διαδρομές
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
Mercedes
CENNTRO AVANTIER