3 Φωτογραφίες »
Στις αρχές του 1994, παρουσιάστηκε η τρίτη και ισχυρότερη γενιά του Celica GT-4. Κατασκευάστηκε σε μόλις 2.500 αντίτυπα, άλλωστε ακριβώς τόσα απαιτούσε ο κανονισμός για την είσοδο στον μαγικό κόσμο του «Group A».
Στις αρχές του 1994, παρουσιάστηκε η τρίτη και ισχυρότερη γενιά του Celica GT-4, ένα αυτοκίνητο που ξεχώριζε από τα διπλά εμπρός φωτιστικά σώματα και την μεγάλη πίσω αεροτομή. Κατασκευάστηκε σε μόλις 2.500 αντίτυπα, άλλωστε ακριβώς τόσα απαιτούσε ο κανονισμός για την είσοδο στον μαγικό κόσμο του «Group A».
Βέβαια, από τα 2.500 αντίτυπα, μόλις τα 300 έφτασαν στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα σήμερα να είναι από τις πλέον σπάνιες εκδόσεις. Μηχανικά υπήρξαν αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με τον 2λιτρο κινητήρα να φτάνει αισίως στους 242, την ώρα που στην Ιαπωνία έφτασε στους 255. Αξιοσημείωτη αλλαγή ήταν η τοποθέτηση twin-scroll υπερσυμπιεστή (διπλής εισόδου) με σύστημα εξάλειψης της υστέρησης, το τετρακάναλο ABS και η ενισχυμένη «Super Strut» ανάρτησης που προσέφερε μεγάλη εμπιστοσύνη σε υψηλές ταχύτητες. Η συγκεκριμένη έκδοση του 3S-GTE με δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους κέρδισε την προσοχή των απανταχού βελτιωτών, μιας και ήταν δυνατή η αύξηση της ιπποδύναμης στους 350+ ίππους χωρίς επεμβάσεις στα «σωθικά» του τετρακύλινδρου.
3 Φωτογραφίες »
Μηχανικά υπήρξαν αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με τον 2λιτρο κινητήρα να φτάνει αισίως στους 242, την ώρα που στην Ιαπωνία έφτασε στους 255.
Βέβαια, από τα 2.500 αντίτυπα, μόλις τα 300 έφτασαν στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα σήμερα να είναι από τις πλέον σπάνιες εκδόσεις. Μηχανικά υπήρξαν αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με τον 2λιτρο κινητήρα να φτάνει αισίως στους 242, την ώρα που στην Ιαπωνία έφτασε στους 255. Αξιοσημείωτη αλλαγή ήταν η τοποθέτηση twin-scroll υπερσυμπιεστή (διπλής εισόδου) με σύστημα εξάλειψης της υστέρησης, το τετρακάναλο ABS και η ενισχυμένη «Super Strut» ανάρτησης που προσέφερε μεγάλη εμπιστοσύνη σε υψηλές ταχύτητες. Η συγκεκριμένη έκδοση του 3S-GTE με δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους κέρδισε την προσοχή των απανταχού βελτιωτών, μιας και ήταν δυνατή η αύξηση της ιπποδύναμης στους 350+ ίππους χωρίς επεμβάσεις στα «σωθικά» του τετρακύλινδρου.
Σελίδα 1 | Toyota Celica GT-4: Όταν οι Ιάπωνες έκαναν πλάκα στο WRC |
Σελίδα 2 | ST165 και ST189: Έως 225 ίππους |
Σελίδα 3 | ST205: Η τρίτη και τελευταία γενιά |
Σελίδα 4 | 30 νίκες στις ειδικές διαδρομές |
Σελίδα 5 | Ξέρετε ότι: |