2 Φωτογραφίες »
Η πρώτηνίκη ήρθε από τον Juha Kankkunen το 1989 με το «ST189», ενώ ο Carlos Sainz έκανε την παρθενική του νίκη με το Celica στο rally Ακρόπολις το 1990.
Μπορεί η «πολιτική» έκδοση να κέρδισε τις εντυπώσεις και να τοποθετήθηκε επάξια δίπλα από άλλα σημαντικά αυτοκίνητα, όπως το Ford Escort RS, αλλά η «υστεροφημία» χτίστηκε στις ειδικές διαδρομές. Πίσω από το τιμόνι του Toyota Celica βρέθηκαν τεράστιες προσωπικότητες του μηχανοκίνητου αθλητισμού και στο βιογραφικό του ιαπωνικού μοντέλου έχουν γραφτεί 30 νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Η πρώτη ήρθε από τον Juha Kankkunen το 1989 με το «ST189», ενώ ο Carlos Sainz έκανε την παρθενική του νίκη με το Celica στο rally Ακρόπολις το 1990. Αυτή ήταν άλλωστε και η χρονιά που ο Ισπανός κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγών. Ήταν η πρώτη φορά, οπού οδηγός πίσω από αυτοκίνητό της Toyota κέρδισε τον παγκόσμιο τίτλο.
Η λαμπρή ιστορία γράφτηκε την τριετία 1992-1994, με τους οδηγούς Carlos Sainz, Juha Kankkunen και Didier Auriol να κερδίζουν σερί πρωταθλήματα οδηγών πίσω από το Toyota Celica. Σα να μην έφταναν τα πρωταθλήματα οδηγών, η Toyota διέπρεπε και στον τομέα των κατασκευαστών, με τον πρώτο τίτλο στην ιστορίας της να έρχεται το 1993 και τον δεύτερο «back-to-back» την ακριβώς επόμενη χρονιά. Το αγωνιστικό Toyota Celica χάρισε μία ονειρική πενταετία στην Toyota, που όμοια της δεν υπήρξε μέχρι που εμφανίστηκε το GR-Yaris κάνοντας το δικό του σερί σήμερα!
2 Φωτογραφίες »
Η λαμπρή ιστορία γράφτηκε την τριετία 1992-1994, με τους οδηγούς Carlos Sainz, Juha Kankkunen και Didier Auriol να κερδίζουν σερί πρωταθλήματα οδηγών πίσω από το Toyota Celica.
Η λαμπρή ιστορία γράφτηκε την τριετία 1992-1994, με τους οδηγούς Carlos Sainz, Juha Kankkunen και Didier Auriol να κερδίζουν σερί πρωταθλήματα οδηγών πίσω από το Toyota Celica. Σα να μην έφταναν τα πρωταθλήματα οδηγών, η Toyota διέπρεπε και στον τομέα των κατασκευαστών, με τον πρώτο τίτλο στην ιστορίας της να έρχεται το 1993 και τον δεύτερο «back-to-back» την ακριβώς επόμενη χρονιά. Το αγωνιστικό Toyota Celica χάρισε μία ονειρική πενταετία στην Toyota, που όμοια της δεν υπήρξε μέχρι που εμφανίστηκε το GR-Yaris κάνοντας το δικό του σερί σήμερα!
Σελίδα 1 | Toyota Celica GT-4: Όταν οι Ιάπωνες έκαναν πλάκα στο WRC |
Σελίδα 2 | ST165 και ST189: Έως 225 ίππους |
Σελίδα 3 | ST205: Η τρίτη και τελευταία γενιά |
Σελίδα 4 | 30 νίκες στις ειδικές διαδρομές |
Σελίδα 5 | Ξέρετε ότι: |