- Από την πρώτη γενιά του 1991, που είχε ABS, έξτρα αερόσακο & μπάρες στις πόρτες
- Δεύτερη & τρίτη γενιά που γέμισαν τους ελληνικούς δρόμους
- 4η & 5η γενιά με τα σύγχρονα diesel μοτέρ και την hi-tech καμπίνα
- Σήμερα έχουμε την 6η γενιά με την καλύτερη σχεδίαση
Το νέο Opel Astraπου πλέον απέκτησε και ηλεκτρική εκδοχή, βρίσκεται αισίως στην 6η του γενιά, παίρνοντας τη «σκυτάλη» από τις προηγούμενες πέντε που το έχουν καταστήσει ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της γερμανικής μάρκας.
Για αυτό το λόγο το autotriti.gr κάνει μια γρήγορη «βουτιά» στο παρελθόν και θυμάται τα βασικά χαρακτηριστικά του διαδόχου του Kadett, από το 1991 που έκανε την πρώτη του εμφάνιση έως και σήμερα όπου πλέον έχει συστήσει την ολοκαίνουργια 6η του γενιά!
1η γενιά: 1991-1997 Opel - Astra F
Η πρώτη γενιά του Astra παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο του 1991 και μέχρι το 1997 κατασκευάστηκαν περίπου 4,13 εκατομμύρια μονάδες αναδεικνύοντας το μοντέλο σε best seller όλων των εποχών για τη Opel. Ο διάδοχος του Kadett, από το λανσάρισμά του, κυκλοφόρησε σε εκδόσεις 3-πορτο hatchback και 5-πορτο hatchback, ενώ στο πέρασμα του χρόνου προστέθηκαν το 4-πορτο sedan και το 5-πορτο station wagon.
Από την έναρξη της παραγωγής, το μοντέλο προσέφερε Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών (ABS). Από το 1992, άρχισε να προσφέρει έξτρα αερόσακο οδηγού, με πρόσθετη χρέωση. Παράλληλα όλα τα Astra προσέφεραν ενεργό σύστημα ζωνών ασφαλείας με προεντατήρες στις ζώνες των εμπρός καθισμάτων, ζώνες με ρυθμιζόμενο ύψος και πλαίσια αντιβύθισης καθώς και πλαϊνή προστασία με διπλές ατσάλινες δοκούς προστασίας όλων των θυρών. Για πρώτη φορά, όλοι οι κινητήρες διέθεταν καταλυτικούς μετατροπείς. Τον Αύγουστο του 1994, με την έναρξη της σεζόν του 1995, το μοντέλο υπέστη ένα μικρό αισθητικό λίφτινγκ, σε συνδυασμό και με τεχνολογικές βελτιώσεις.