Η GM Ευρώπης λανσάρισε το Astra τρίτης γενιάς αρχές του 2004. Βασισμένο στην καινούρια τότε πλατφόρμα Delta της GM, είχε αυξημένες διαστάσεις, βελτιωμένους κινητήρες, δυναμικότερη εξωτερική εμφάνιση και εσωτερικό. Επίσης και το σύστημα διεύθυνσης βελτιώθηκε σημαντικά, με το κάθε κινητήριο μηχανικό σύνολο να έχει το δικό του σετ ρυθμίσεων ανάρτησης από την Lotus. Με δώδεκα κινητήρες από 90 – 240 ίππους και επτά εκδόσεις αμαξώματος, η γκάμα μοντέλων του Astra H πούλησε πάνω από 2,7 εκατομμύρια οχήματα. Παρούσα ήταν τότε και η 3-πορτη σπορ έκδοση, γνωστή πλέον ως GTC. Το GTC είχε στον προαιρετικό εξοπλισμό την επιλογή για πανοραμικό παρμπρίζ, με τον ανεμοθώρακα να εκτείνεται ψηλά, μέχρι το μέσον σχεδόν της οροφής, μία μοναδική επιλογή για αυτοκίνητο παραγωγής την εποχή που κυκλοφόρησε.
Τα τεχνολογικά ατού του Astra περιελάμβαναν προσαρμοζόμενο σύστημα πλαισίου IDS Plus με ηλεκτρονικό, συνεχή έλεγχο απόσβεσης – Continuous Damping Control (CDC), μέχρι πρότινος στοιχείο της πολυτελούς κατηγορίας και των αποκλειστικά σπορ οχημάτων, καθώς και σύστημα προβολέων Adaptive Forward Lighting (AFL) με δυναμικό φωτισμό στροφών.