Το εργοστασιακό αυτοκίνητο έχει την δύναμη 612 αλόγων και 850 Nm ροπής, ωστόσο μετά την βελτίωση με την τοποθέτηση μιας plug-and-play συσκευής, οι άνθρωποι της Brabus έχουν ανεβάσει τους ίππους του αυτοκινήτου στους 700 με 900 Nm ροπής.
Μετά τη αναβάθμιση η Mercedes-AMG E63 S χρειάζεται 3,2 δευτερόλεπτα για να πιάσει από στάση τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα, ενώ σε ότι αφορά την Mercedes-AMG E63 S Estate, η οποία μπορεί να δεχτεί την ίδια ακριβώς αναβάθμιση, είναι μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργή. Και τα δύο μοντέλα έχουν τελική ταχύτητα 300 χλμ./ώρα, ωστόσο μια νέα μονάδα Vmax βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται στο μέλλον να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την ταχύτητα της Mercedes.
Επιπλέον η Brabus προσφέρει ένα σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα πτερύγια, που μειώνει τον ήχο και η λειτουργία του οποίου ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από την καμπίνα του αυτοκινήτου.
Σε ότι αφορά το εξωτερικό έχει εφαρμοστεί ένα αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα, το οποίο προσφέρει μεγαλύτερες εισόδους αέρα και στις δύο πλευρές του μπροστινού προφυλακτήρα, σπόιλερ αλλά και αεροδυναμικό διαχύτη. ¶ξιες αναφοράς είναι και οι ζάντες 21 ιντσών, οι οποίες συνδυάζονται με ελαστικά υψηλής απόδοσής.
Τέλος σε ότι αφορά το εσωτερικό υπάρχει μια μεγάλη γκάμα χρωμάτων και σχεδίων από δέρμα Alcantara, η οποία θα καλύψει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς.