Όταν θέλεις κάτι, πολύ ή λίγο δεν έχει σημασία, ολόκληρο το σύμπαν της Mercedes S-Class θα συνωμοτήσει για να στο παρέχει. Ειδικά αν το ζητούμενο είναι η αίσθηση ανώτερης πολυτέλειας και ένας πανίσχυρος συμβολισμός.
Πώς γνωρίζει κανείς μια βασίλισσα; Πώς μπορεί να βρεθεί δίπλα σε έναν αληθινό γαλαζοαίματο; Στον κύκλο των αυτοκινήτων η αντιστοιχία αυτή είναι η συνάντηση και συμβίωση με μια S-Class.
Ντιζάιν: S-Class, η Μεγαλοπρεπής
H τρέχουσα είναι η έκτη γενιά της μεγάλης Mercedes, ένατη συνολικά παραλλαγή της κορυφαίας γερμανικής λιμουζίνας συνυπολογίζοντας τα τρία μοντέλα που προηγήθηκαν του 1972 όταν και πρωτοεμφανίστηκε το όνομα S-Class.
Ταξιδεύοντας με τιμές αρχηγού κράτους
Το εσωτερικό είναι φυσικά ο μεγάλος πόλος έλξης και η S-Class δείχνει εδώ πόση βάση διαθέτει η πεποίθηση ότι αυτό είναι το «Καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο». Θυμάστε προσφάτως σε δοκιμή της E-Class Coupe που γράφαμε ότι η καμπίνα έχει αρκετή από την αίγλη της S-Class; Ε λοιπόν, εδώ έχουμε εμπρός μας την πηγή, τη μήτρα αν θέλετε, από την οποία αντλούν όλες οι μικρότερες Mercedes την έμπνευση τους, ειδικά για το εσωτερικό.
Kινητήρας: επιστροφή σε κλασσικές δομές
Ο κινητήρας λοιπόν δεν θα κάνει αισθητή την παρουσία του ηχητικά. Μόνο επειδή κινείται το στροφόμετρο καταλαβαίνεις ότι κάτι εκεί μπροστά, κάτω από ένα απίστευτα μεγάλο καπό, έχει ξυπνήσει και αναπνέει. Ο ντίζελ κινητήρας των 3,0 λίτρων είναι μέρος της φετινής ανανέωσης και επαναφέρει τη Mercedes στην εποχή των εξακύλινδρων εν σειρά συνόλων.
O σωφέρ ας πάρει ρεπό σήμερα
Η δεύτερη άσκηση «μαγείας», μετά την εξαφάνιση όλων των ήχων στο εσωτερικό, αφορά στη λειτουργία της ανάρτησης. Με αερανάρτηση για όλες τις εκδόσεις ξεκινά η Mercedes και πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτίσερ, ενώ σε πιο υψηλά κλιμάκια μπορεί να δώσει μέχρι και έλεγχο του δρόμου εμπρός με κάμερα, αξιολόγηση του ανάγλυφου και ανάλογη ρύθμιση της ανάρτησης πριν το όχημα συναντήσει τη λακκούβα (προαιρετικά στα οχτακύλιδρα μοντέλα). Το σύστημα Airmatic που δοκιμάσαμε εμείς πάντως κάθε άλλο παρά ταπεινό το λες.
Καλή μου S-Class, τι ωραία που οδηγείς!
Φυσικά, η κάθε γενιά της S-Class ήταν φορέας της κορυφαίας τεχνολογίας της εποχής της και έδινε το στίγμα για το μέλλον. Έτσι και η τωρινή κοιτάζει εμπρός και ανοίγει στο χρήστη νέους ορίζοντες. Πρέπει να κοιτάξουμε πέρα από τη συνδεσιμότητα, την ασύρματη φόρτιση των κινητών, την επικοινωνία με άλλα οχήματα και τις φαντεζί λειτουργίες άνεσης.
Δείτε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή της νέας πολυτελέστατης Mercedes S-Class στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη Premium που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 21/11.
Θα συμφωνησω με τον Πειραιωτη συμπληρωνοντας οτι η Toyota κατασκευαζει απο το 1967 για την εγχωρια αγορα της Ιαπωνιας, μια ...αντι-rolls royce λιμουζινα με το ονομα Century. Στην προσφατη εκθεση του Τοκιο ποαρουσιασε την 3η γενια την οποια μπορειτε να δειτε εδω: www.youtube.com/watch?v=-4N_Qq7KXCw
Υπαρχουν κατασκευαστες απο την ευρωπη που μπορουν χωρις κανενα ενδοιασμο να ισχυριστουν ακριβως το ιδιο,οτι εχουν δηλαδη το καλυτερο αυτοκινητο στον πλανητη,χωρις να κραυγαζουν με σκοπο να μας πεισουν οπως οι γερμανοι της mercedes....volvo-aston martin-rolls royce-maserati με αριστες κατασκευες υψηλοτατου ιματζ αλλα χαμηλων τονων.
Οπως επισης και ιαπωνες....lexus-infiniti-acura.
Οταν μαλιστα γινει επισημη πανευρωπαικη πρωτη του νεου πανεμορφου υπερ πολυτελους σενταν-λιμουζινας lexus ls500 που συγκεντρωνει επανω του καθε πτυχη της τεχνολογιας των ιαπωνων μαζι με επιπεδο απολυτης ανεσης και χλιδης καλο θα ηταν να της φερεται απεναντι την s class για να γνωριζουμε και εμεις ποιος ειναι πραγματικα πρωτος!
Συγγνωμη,αλλα σε αυτη την κατηγορια υπαρχει η MASΕRATI QUATTROPORTE.
Που οταν δεις μπροστα σου την Ιταλιδα τα χανεις στην κυριολεξια....
Περισσοτερη σεμνοτητα και λιγοτερος κομπασμος θα ηταν πιο συνετο για τους Γερμανους.Ακου λεει το καλυτερο αυτοκινητο του κοσμου η Mercedes....Ηταν σιγουρα το καλυτερο ανεκδοτο της 18ης Νοεμβριου.
To kalutero autokinhto se authn thn kathgoria einai xwris kamia amfibolia to A8. Kai meta h S class. Epeidh omws se authn thn kathgoria ektos apo thn poiothta kai thn texnologia paizei rolo kai h istoria tou modelou dikaiwmatika h S class einai o basilias kai apoluth epilogh eidika kai gia osous to image paizei prwtarxiko rolo.
Θα συμφωνησω με τον Πειραιωτη συμπληρωνοντας οτι η Toyota κατασκευαζει απο το 1967 για την εγχωρια αγορα της Ιαπωνιας, μια ...αντι-rolls royce λιμουζινα με το ονομα Century. Στην προσφατη εκθεση του Τοκιο ποαρουσιασε την 3η γενια την οποια μπορειτε να δειτε εδω: www.youtube.com/watch?v=-4N_Qq7KXCw
Υπαρχουν κατασκευαστες απο την ευρωπη που μπορουν χωρις κανενα ενδοιασμο να ισχυριστουν ακριβως το ιδιο,οτι εχουν δηλαδη το καλυτερο αυτοκινητο στον πλανητη,χωρις να κραυγαζουν με σκοπο να μας πεισουν οπως οι γερμανοι της mercedes....volvo-aston martin-rolls royce-maserati με αριστες κατασκευες υψηλοτατου ιματζ αλλα χαμηλων τονων. Οπως επισης και ιαπωνες....lexus-infiniti-acura. Οταν μαλιστα γινει επισημη πανευρωπαικη πρωτη του νεου πανεμορφου υπερ πολυτελους σενταν-λιμουζινας lexus ls500 που συγκεντρωνει επανω του καθε πτυχη της τεχνολογιας των ιαπωνων μαζι με επιπεδο απολυτης ανεσης και χλιδης καλο θα ηταν να της φερεται απεναντι την s class για να γνωριζουμε και εμεις ποιος ειναι πραγματικα πρωτος!
Συγγνωμη,αλλα σε αυτη την κατηγορια υπαρχει η MASΕRATI QUATTROPORTE. Που οταν δεις μπροστα σου την Ιταλιδα τα χανεις στην κυριολεξια.... Περισσοτερη σεμνοτητα και λιγοτερος κομπασμος θα ηταν πιο συνετο για τους Γερμανους.Ακου λεει το καλυτερο αυτοκινητο του κοσμου η Mercedes....Ηταν σιγουρα το καλυτερο ανεκδοτο της 18ης Νοεμβριου.
To kalutero autokinhto se authn thn kathgoria einai xwris kamia amfibolia to A8. Kai meta h S class. Epeidh omws se authn thn kathgoria ektos apo thn poiothta kai thn texnologia paizei rolo kai h istoria tou modelou dikaiwmatika h S class einai o basilias kai apoluth epilogh eidika kai gia osous to image paizei prwtarxiko rolo.