Mercedes: Νομικά εμπόδια στην Ευρώπη η έξτρα ιπποδύναμη με συνδρομή
1.834 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2022)
Νομικά προβλήματα αντιμετωπίζει στην Ευρώπη η δυνατότητα αύξησης της ισχύος των ηλεκτρικών Mercedes μέσω ετήσιας συνδρομής, κάτι που ισχύει κανονικά στις ΗΠΑ.
Με 1.200 δολάρια το χρόνο στις ΗΠΑ περισσότερα άλογα
Πριν από λίγες ημέρες γράφαμε για τη νέα συνδρομητική υπηρεσία της Mercedes στις ΗΠΑ, η οποία ονομάζεται «Acceleration Increase». Για όποιον δεν γνωρίζει περί τίνος ακριβώς πρόκειται, η νέα υπηρεσία μπορεί να ενεργοποιηθεί από τον ιστότοπο του ηλεκτρονικού καταστήματος της μάρκας, αλλά απαιτείται ετήσια συνδρομή 1.200 δολαρίων. Η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους των ηλεκτρικών EQ Mercedes να προσθέσουν έξτρα άλογα, μέσω ασύρματης ενημέρωσης, στο κινητήριο σύνολο του αυτοκινήτου τους!
Ως εκ τούτου το ερώτημα που τέθηκε είναι εάν η ίδια υπηρεσία θα ήταν διαθέσιμη και στην Ευρώπη. Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα ήρθε σήμερα από την Ολλανδία και τα νέα δεν είναι ευχάριστα για τους πολίτες των χωρών της «Γηραιάς Ηπείρου». Συγκεκριμένα, η ολλανδική έκδοση του περιοδικού Top Gear μίλησε με εκπρόσωπο του τοπικού υποκαταστήματος της Mercedes για το θέμα. Εκείνος στην απάντησή του ανέφερε ότι υπάρχουν νομικά θέματα τα οποία εμποδίζουν τις εταιρείες στην Ευρώπη να προσφέρουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία.
Πιθανότατα το πρόβλημα σχετίζεται με τον τύπο της συνδρομής
Ο αξιωματούχος της εταιρείας απέφυγε να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες. Φαίνεται όμως πως τα νομικά εμπόδια αφορούν, όχι τη δυνατότητα αναβάθμισης της ισχύος, αλλά το περιορισμένο χρονικό διάστημα της αγοράς, καθώς στις ΗΠΑ η επιπλέον ιπποδύναμη θα πρέπει ανά έτος να ανανεώνεται αν ο ιδιοκτήτης επιθυμεί να συνεχίσει να την έχει.
Το νομικό αυτό πρόβλημα φαίνεται πως ταλαιπωρεί ή ενδεχομένως να ταλαιπωρήσει και τις υπόλοιπες εταιρείες που θα θελήσουν να κάνουν κάτι ανάλογο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Polestar 2 στα τέλη του περασμένου έτους είχε διαθέσιμη αναβάθμιση λογισμικού για να ανεβάσει την ιπποδύναμη από 408 σε 476 ίππους και από 660 σε 680 Nm ροπής. Ωστόσο η δυνατότητα αυτή δεν προσφέρθηκε μέσω μηνιαίας ή ετήσιας συνδρομής, αλλά ως μια εφάπαξ αναβάθμιση, η οποία θα συνόδευε μόνιμα το αυτοκίνητο.