- Η νέα Junior εκτός από ηλεκτρική έχει και θερμικές εκδόσεις βενζίνης
- Η επόμενη Giulia θα έχει επίσης και θερμικά μοτέρ
- Ακόμη και η Lancia, που θα ήταν μόνο ηλεκτρική, τελικά θα έχει και κινητήρες βενζίνης
- Πολλές μάρκες αφήνουν τα αμιγώς ηλεκτρικά τους σχέδια για αργότερα
Η νέα Junior εκτός από ηλεκτρική έχει και θερμικές εκδόσεις βενζίνης
Καμία άλλη μάρκα δεν έχει συνδέσει το όνομά της με το πάθος για το αυτοκίνητο όσο η Alfa Romeo. Όσο και να θέλουμε να δούμε τα ηλεκτρικά ως το μέλλον της αυτοκίνησης, η λέξη πάθος δεν «χωράει» στην ίδια πρόταση. Μήπως λοιπόν η Alfa καλό θα είναι να περιμένει πριν γίνει πλήρως ηλεκτρική;
Οι φήμες ήθελαν την νέα Alfa Junior, τότε ακόμη γνωστή ως Milano, να είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας. Και θα μπορούσε να ήταν, όμως ευτυχώς καθυστέρησε λιγάκι. Τόσο ώστε με το που τελείωσε το πρώτο κύμα πωλήσεων των ηλεκτρικών, έμειναν (προσωρινά) στα αζήτητα, και η Alfa Romeo θεώρησε καλύτερο να έχει και θερμική έκδοση. Όμως αυτό ήταν καθαρή τύχη. Γιατί μια αμιγώς ηλεκτρική Alfa θα είχε άλλα προβλήματα.
Η επόμενη Alfa Romeo Giulia θα έχει επίσης και θερμικά μοτέρ
Και πάλι ευτυχώς που η μείωση της ζήτησης των ηλεκτρικών παρατάθηκε. Γιατί τώρα που η Alfa Romeo παίρνει τις τελικές αποφάσεις για την επόμενη Giulia (και Stelvio) είναι μάλλον ξεκάθαρο πως το μοντέλο που εκπροσωπεί ολόκληρη τη μάρκα δε μπορεί να είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Με δεδομένο πως θα βασιστεί στην αμιγώς ηλεκτρική Dodge Charger, οι πρώτες ενδείξεις έκαναν λόγο για αποκλειστικά ηλεκτροκίνητη Giulia. Η επιλογή της νέας πλατφόρμας (κίνηση πίσω, σπορ χαρακτηριστικά) είναι η σωστή φυσικά, όμως η προσθήκη θερμικών μοτέρ είναι ακόμη σωστότερη.
Ακόμη και η Lancia, που θα ήταν μόνο ηλεκτρική, τελικά θα έχει και κινητήρες βενζίνης
Πως θα μπορούσε άλλωστε να είναι αλλιώς. Όταν ακόμη και η Lancia, μια μάρκα που παρά την παράδοσή της έχει το ελεύθερο να ξαναγεννηθεί όπως θέλει, είδε πως το αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον ίσως να πρέπει να αργήσει 6-7 χρόνια, μια ολόκληρη γενιά μοντέλων δηλαδή. Και έτσι η Ypsilon όχι μόνο έρχεται και θερμική, αλλά και κατεβαίνει στα ράλι, επίσης θερμική, για να τονώσει τον (θερμική) χαρακτήρα του μοντέλου, υπενθυμίζοντας τις χρυσές εποχές της μάρκας. Αν η αναβίωση της Lancia χρειάζεται θερμικά μοτέρ, πως θα μπορούσε να συνεχίσει η Alfa χωρίς;
Πολλές μάρκες αφήνουν τα αμιγώς ηλεκτρικά τους σχέδια για αργότερα
Ακόμη και μάρκες που απευθύνονται σε πιο «άνευρα» οδηγικά και αυτοκινητιστικά κοινά, όπως η Volvo, αναγκάστηκαν να κάνουν στροφή και να μεταθέσουν τα αμιγώς ηλεκτρικά τους σχέδια για μετά το 2030. Αν η Volvo θέλει θερμικά για να επιζήσει, τότε η Alfa Romeo είναι απολύτως απαραίτητο όχι μόνο να τα διατηρήσει, αλλά και να ρεφάρει. Να δείξει δηλαδή και λίγο τα «δόντια» της, με μοτέρ που δεν θα είναι απλά εναλλακτικά των ηλεκτρικών, αλλά θα έχουν να δείξουν και κάτι παραπάνω. Αυτή η έκδοση με τα 212 άλογα από τον 1.200άρη που «φοράει» η Lancia Ypsilon στην αγωνιστική της έκδοση, ας πούμε, θα ήταν ότι πρέπει για παράδειγμα.
Εσύ τι λες; Αν η Alfa Romeo γίνει κάποια στιγμή αποκλειστικά ηλεκτρική, όπως και οι άλλες μάρκες, δεν θα πρέπει να το κάνει τελευταία; Ή τουλάχιστον μέχρι να βρούμε στην ηλεκτροκίνηση κάτι που να προσθέτει πάθος εκτός από επιδόσεις σε ένα αυτοκίνητο; Τι λες;