Το πραγματικό concept (και όχι ψηφιακό rendering) δημιουργήθηκε από την καλιφορνέζικη εταιρεία Aria Group, αποτελώντας έναν φόρο τιμής στον εκλιπόντα σχεδιαστή της GM, Ed Taylor, γνωστό και ως «Fast Eddy».
Μια κεντρομήχανη Corvette
3.086 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2017)
Ως φόρο τιμής στο σχεδιαστή Fast Eddy, η εταιρεία Aria φτιάχνει ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο, δίνοντάς μας το όραμά της για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια κεντρομήχανη εκδοχή της Chevrolet Corvette.
Ίσως έχετε ακούσει τη φήμη που θέλει τη νέα εκδοχή της Chevrolet Corvette να αποκτά στη γκάμα της και μία κεντρομήχανη έκδοση. Δεν ξέρουμε με σιγουριά αν αυτό θα συμβεί, ούτε πώς θα μοιάζει το εν λόγω όχημα. Μάλλον, όμως, θα συμφωνήσετε μαζί μας πως θα ήταν ωραίο να δείχνει σαν το πρωτότυπο όχημα που σας παρουσιάζουμε σήμερα.
Δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν έχει τοποθετημένο κινητήρα, αποτελώντας προς το παρόν ένα στατικό πρωτότυπο. Αν έπρεπε να του βάλουν κάποιο μοτέρ, θα ήταν σίγουρα αυτό της Z06, που αποδίδει 650 ίππους.
Το πραγματικό concept (και όχι ψηφιακό rendering) δημιουργήθηκε από την καλιφορνέζικη εταιρεία Aria Group, αποτελώντας έναν φόρο τιμής στον εκλιπόντα σχεδιαστή της GM, Ed Taylor, γνωστό και ως «Fast Eddy». Ο συνιδρυτής της εταιρείας, Clive Hawkins, είπε σε συνέντευξή του πως όταν έφτιαχναν το concept, δεν ήθελαν να ενοχλήσουν κανέναν στην GM και για αυτό αποκαλούν τη σχεδιαστική της σπουδή «μοναδική», παρόλη τη σχέση της με την Corvette.
Αν κοιτάξετε με προσοχή θα εντοπίσετε μερικά χαρακτηριστικά που θυμίζουν την Corvette, ειδικά από πίσω. Το μάτι σίγουρα πέφτει και στους μαύρους σατινέ τροχούς της HRE, που διαθέτουν πέντε διπλές ακτίνες και διάμετρο 20, 21, 22 και 24 ιντσών.
Δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν έχει τοποθετημένο κινητήρα, αποτελώντας προς το παρόν ένα στατικό πρωτότυπο. Σύμφωνα με τον κο Hawkins, αν έπρεπε να του βάλουν κάποιο μοτέρ, θα ήταν σίγουρα αυτό της Z06, που αποδίδει 650 ίππους και 881 881 Nm ροπής. Τόνισε επίσης πως το σασί είναι έτοιμο και ότι το συνολικό βάρος του οχήματος δεν θα ξεπερνούσε τα 1.360 κιλά.