Είναι θέμα ει-Kona-ς
Το Hyundai Kona αναμένεται να πατήσει στην ελληνική αγορά τον Απρίλη, χωρίς να υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με την τιμή που θα έρθει το B-SUV της κορεάτικης φίρμας, ωστόσο ήδη το έχουμε δει από κοντά και το έχουμε οδηγήσει στο εξωτερικό, έχοντας μια πρώτη εικόνα. Σχετικά με την τιμή, τα άλλα δύο μοντέλα έχουν μικρή διαφορά, ωστόσο θα πρέπει να αναφέρουμε πως το επίπεδο εξοπλισμού του i20 είναι αρκετά πιο πλούσιο, καθώς με τον 1.000άρη τούρμπο κινητήρα προσφέρεται σε διαφορετικές εκδόσεις από το i30, οπότε η σύγκριση είναι κάπως άνιση.
Οι σχεδιαστές του Kona φρόντισαν να παρουσιάσουν ένα πολύ όμορφο και μοντέρνο μοντέλο, όπως προστάζει ο ανταγωνισμός, τομέας που ξεχωρίζει συγκριτικά με τα «αδέρφια» του. Ναι μεν και τα i20 και i30 –περισσότερο- διαθέτουν μοντέρνα στοιχεία, ωστόσο στο Kona θα ξεχωρίσουμε τα πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, τη διχρωμία και τη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων του.
Υπερτερεί το i20 σε επιδόσεις και οικονομία, το i30 σε χώρους
Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η Hyundai το μικρό της μοντέλο, το i20 είναι το πιο οικονομικό από θέμα κατανάλωσης με μεικτό κύκλο 4,7 λτ./100 χλμ. έναντι 5,0 του i30 και 5,2 του Kona στην έκδοση με τον 1.000άρη τούρμπο κινητήρα, το μοναδικό κοινό σύνολο των τριών μοντέλων. Με αυτό το μοτέρ το ελαφρύτερο αμάξωμα του i20, αναμενόμενα, έχει και την καλύτερη επιτάχυνση από στάση με 10,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Αυτό που αξίζει να αναφέρουμε από την άλλη όμως, είναι πως το Kona διαθέτει και τετρακίνητες εκδόσεις, συνεπώς μπορείτε να κινηθείτε και σε χωμάτινα εδάφη.
Τέλος παρόλο που το νέο Kona είναι βασισμένο στο πάτωμα του Elantra, έχει μήκος 4,16 μ. όντας 13 εκ. μακρύτερο από το i20 και 17 εκ. κοντύτερο του i30, με τις μεγαλύτερες διαστάσεις του i30, να του επιτρέπουν να προσφέρει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών με 395 λτ.