Stonic, το «βαρύ χαρτί» της Kia
Το νέο Stonic αποτελεί στοίχημα για την Kia, καθώς είναι το πρώτο της μοντέλο στην κατηγορία των μικρών crossover, σε μια περίοδο που η φίρμα κινείται πολύ ενεργά έχοντας λανσάρει πρόσφατα τα νέα Picanto, Rio και Stinger, καθώς και το ProCeed concept, που θα μας οδηγήσει στο νέο Ceed.
Το νέο Stonic λοιπόν ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Kia, πηγαίνοντάς την ένα βήμα παραπέρα, προσθέτοντας στη –σήμα κατατεθέν- «μύτη της τίγρης» μάσκα, διχρωμία και φαρδιά πίσω κολώνα, ακολουθώντας τις πιο μοντέρνες επιταγές της αυτοκίνησης. Αντίστοιχα το ίδιο έχει πράξει σε μικρότερο βαθμό και με το Rio, γεγονός που μας κάνει να περιμένουμε με ενδιαφέρον το ερχόμενο Ceed. Μάλιστα τα δύο μικρότερα μοντέλα της Kia βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, γεγονός που τους δίνει όμοια χαρακτηριστικά στο δρόμο, με την οδήγησή τους να είναι αρκετά ευχάριστη και άνετη.
Ξεχωρίζει η τιμή του Ceed
Εφοδιασμένα με τον ίδιο 1,0 λτ. βενζινοκινητήρα 120 ίππων, όπως και τα μοντέλα της Hyundai, τα Stonic, Rio και Ceed παρουσιάζουν μικρές διαφορές στις επιδόσεις, όπως βλέπετε και στον πίνακα και ελάχιστες όσον αφορά στην κατανάλωση.
Το παράδοξο με τα μοντέλα της κορεάτικης φίρμας είναι στην τιμολογιακή τους πολιτική, που το μεγαλύτερο Ceed είναι το φθηνότερο από τα τρία, στην ίδια εξοπλιστική έκδοση. Το γεγονός αυτό δικαιολογείται ωστόσο, καθώς το Ceed βρίσκεται περισσότερα χρόνια στην αγορά.
Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Stonic υπερτερεί κατά 27 λτ. χώρο αποσκευών από το Rio και αντίστοιχα υστερεί κατά 28 λτ. από το Ceed.