Πολύ καλές τιμές κατανάλωσης που ανταποκρίνονται και σε εκείνες που δηλώνουν οι εταιρείες διαπιστώσαμε στο mHEV Kia Stonic και το Renault Captur. Σε αμφότερα τα μοντέλα η απόκλιση είναι μόλις στα 0,7 λτ./100 χλμ., δηλαδή αυξημένη γύρω στα 12-13%. Για να μιλήσουμε με αριθμούς, μόλις 6,1 λτ./100 χλμ. «καίει» το ήπια υβριδικό Kia Stonic των 100 ίππων με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο iMTπου κάνει coasting, μέτρηση που είναι η κορυφαία μεταξύ του mild hybrid ανταγωνισμού στα αρχεία του AutoΤρίτη Center. Όσον αφορά το Renault Captur,καταναλώνει 6,5 λτ./100 χλμ.στην φθηνότερη του έκδοση με τον 1,0 TCe των 90 ίππων(από 22.910).
Την 5άδα των μοντέλων συμπληρώνει το VW T-Cross. Στην «βασική» με τον 1,0 TSI των 95 ίππων και το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο «καίει» 6,8 λτ./100 χλμ. (5,8 λτ. αναφέρει η εταιρεία), δηλαδή η απόκλιση μεταξύ εργοστασιακής και μετρημένης μέσης κατανάλωσης βρίσκεται στο 17,2%.