Φέροντας διαφορές στα σημεία από την κινέζικη εκδοχή του (φωτό), το ευρωπαϊκό MG GS θα παρουσιαστεί το Μάιο και θα κάνει το εμπορικό του ντεμπούτο τον Ιούνιο.
Μικρομεσαίο crossover MG
3.682 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2016)
Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών MG GS -ένα crossover μήκους 4,5 μ. με turbo κινητήρες- θα παρουσιαστεί το Μάιο και από τον Ιούνιο θα ξεκινήσει την εμπορική του σταδιοδρομία.
Στην ιστορία MG και crossover, όλα ξεκίνησαν με το CS Concept, το οποίο οδήγησε σε ένα κινέζικο μοντέλο, το MG GS, το οποίο παρουσιάστηκε πέρσι στη Σαγκάη και έκτοτε διατίθεται στην Κίνα. Εξ αρχής οι άνθρωποι της MG είχαν μιλήσει για τη φετινή ευρωπαϊκή εκδοχή του μοντέλου, η οποία είχαν τονίσει πως θα είναι διαφορετική από την κινέζικη.Το ραντεβού, λοιπόν, για το ευρωπαϊκό ντεμπούτο κλείστηκε. Θα γίνει στις 6 Μαΐου στο London Motor Show, με την MG να προλογίζει το γεγονός με ένα πρώτο προωθητικό σκίτσο του μοντέλου. Από όσα μπορούμε να καταλάβουμε από αυτό, οι αισθητικές διαφορές μεταξύ της ευρωπαϊκής έκδοσης και αυτής που ήδη κυκλοφορεί στην Κίνα, θα είναι μικρές.Αυτό είναι άλλωστε και το λογικό, οι διαφορές να είναι στα σημεία. Οπότε μιλάμε για ένα μικρομεσαίο crossover όχημα με μήκος 4.500 χλστ., πλάτος 1.855 χλστ. και ύψος 1.675 χλστ. Βάσει διαστάσεων, λοιπόν, το MG GS τοποθετείται απέναντι σε μοντέλα όπως τα Ford Kuga, Hyundai Tucson, Kia Sportage, Honda CR-V, Toyota RAV4 και VW Tiguan.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΕκεί που θα υπάρξουν αλλαγές είναι στους κινητήρες, καθώς το MG GS κάνει «καριέρα» στην Κίνα με 2λιτρο turbo μοτέρ απόδοσης 220 ίππων και 350 Nm. Στην ευρωπαϊκή παλέτα φαίνεται πως θα προστεθεί και ένας υπερτροφοδοτούμενος 1500άρης, με απόδοση 168 ίππων και 250 Nm ροπής. Το παρόν αναμένεται να δώσει και ένα diesel σύνολο 1,9 λίτρων, αγνώστων λοιπών στοιχείων.Στη γκάμα του νέου MG GS θα υπάρχουν τόσο προσθιοκίνητες, όσο και τετρακίνητες εκδόσεις. Τα κιβώτια είναι 6 σχέσεων, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Το εμπορικό ντεμπούτο του νέου crossover θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο στην δεύτερή του πατρίδα τη Μ. Βρετανία. Και λέμε «δεύτερη», καθώς η MG ανήκει στην κινέζικη SAIC Motor.
Από όσα μπορούμε να καταλάβουμε από το σκίτσο, οι αισθητικές διαφορές μεταξύ της ευρωπαϊκής έκδοσης και αυτής που ήδη κυκλοφορεί στην Κίνα, θα είναι μικρές.