Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Mild, full και Plug-in υβριδικά: Πού έχουν τον ηλεκτροκινητήρα τους;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mild, full και Plug-in υβριδικά: Πού έχουν τον ηλεκτροκινητήρα τους;

10.606 Επισκέψεις στο άρθρο

Πάνω-κάτω, γνωρίζουμε τις διαφορές στην τεχνολογία mild, full και Plug-in υβριδικών. Σήμερα θα αναφερθούμε σε μία έξτρα πληροφορία, το πού μπαίνει το ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε υβριδικό μοντέλο. Ξέρεις ότι υπάρχουν 3+ διαφορετικά σημεία που τοποθετείται ένας ηλεκτροκινητήρας;

Κερδίζεις από 1.800 ευρώ και πάνω

Στην Έκθεση του autotriti.gr «Καίνε τα Μισά» τα μοντέλα με υβριδική τεχνολογία έχουν την... τιμητική τους. Μιλάμε για το στάδιο πριν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, για μία τεχνολογία που αναλόγως της εμπλοκής των ηλεκτρικών μοτέρ εξασφαλίζει στην πράξη σημαντικά μειωμένη κατανάλωση. Έχουμε αναλύσει στο παρελθόν τις διαφορές ανάμεσα σε mild, full και Plug-in hybrid μοντέλα, για αυτό και στις γραμμές που ακολουθούν θα πάμε ένα βήμα παρακάτω και θα μιλήσουμε για το πού μπαίνει το ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε υβριδικό μοντέλο. Αυτά είναι τα 3+ σημεία που τοποθετείται ένας ηλεκτροκινητήρας σε ήπια, πλήρως και επαναφορτιζόμενο υβριδικό όχημα.


Πιο συνηθισμένη αρχιτεκτονική σε mHEV μοντέλα είναι το BISG, όπου το ηλεκτρικό μοτέρ βρίσκεται δίπλα στον κύριο βενζινοκινητήρα και συνδέεται με την έξοδο του στροφαλοφόρου άξονα μέσω ιμάντα (π.χ. Hyundai).

Πιο συνηθισμένη αρχιτεκτονική σε mHEV μοντέλα είναι το BISG, όπου το ηλεκτρικό μοτέρ βρίσκεται δίπλα στον κύριο βενζινοκινητήρα και συνδέεται με την έξοδο του στροφαλοφόρου άξονα μέσω ιμάντα (π.χ. Hyundai).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
TI YOKOHAMA AGORAZO
OPEL