ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σε ποιο κινητήρα; Ήπια υβριδικό, diesel ή Plug-in hybrid;

 Σχολιάστε 
52.499 Επισκέψεις στο άρθρο
Ακόμη κι αν το θερμικό μοτέρ είναι εκτός λειτουργίας, ο ηλεκτροκινητήρας των 20 ίππων επιτρέπει την κίνηση του αυτοκινήτου, όπως και σε ένα full υβριδικό σύστημα.
2 Φωτογραφίες »

Ακόμη κι αν το θερμικό μοτέρ είναι εκτός λειτουργίας, ο ηλεκτροκινητήρας των 20 ίππων επιτρέπει την κίνηση του αυτοκινήτου, όπως και σε ένα full υβριδικό σύστημα.

Η Alfa Romeo Tonale διατίθεται σε τρεις (+1) επιλογές κινητήρα. Στην βάση της γκάμας υπάρχουν δύο ήπια υβριδικές εκδόσεις, στα 130 και τα 160 άλογα. Και στα δύο μοντέλα κάτω από το καπό βρίσκουμε ένα 4κύλινδρο θερμικό μοτέρ 1.464 κ.εκ, που λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller. Τον εξηλεκτρισμό έχει αναλάβει ένας ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 20 άλογα και 55 Nm ροπής και ο οποίος βρίσκεται τοποθετημένος μέσα στο αυτόματο 7άρι κιβώτιο με το διπλό συμπλέκτη. Όπως είπαμε και νωρίτερα, το ηλεκτρομοτέρ έχει αρκετά άλογα για να κινεί την Tonale σε χαμηλές ταχύτητες (π.χ. παρκάρισμα, εκκινήσεις σε φανάρια), για αυτό και στην πόλη το ιταλικό οικογενειακό SUV έχει κατανάλωση γύρω στα 6 λτ./100 χλμ.. Συγκριτικά, η έκδοση των 160 ίππων έχει και καλύτερες επιδόσεις, όχι τόσο σε επίπεδο αριθμών (1,1 δλ, καλύτερη σε 0-100 και 60-100, και 1,6 δλ. σε 80-120), όσο σε γραμμικότητα και βαρβάτο τράβηγμα στο μεσαίο φάσμα.


Αν δεν υπάρχει ικανό απόθεμα ενέργειας στη μπαταρία, η Tonale λειτουργεί όπως όλα τα PHEV, ως υβριδικό με την κατανάλωση να είναι γύρω στα 5 λτ./100 χλμ..
2 Φωτογραφίες »

Αν δεν υπάρχει ικανό απόθεμα ενέργειας στη μπαταρία, η Tonale λειτουργεί όπως όλα τα PHEV, ως υβριδικό με την κατανάλωση να είναι γύρω στα 5 λτ./100 χλμ..

 
Για τους «χιλιομετροφάγους» υπάρχει η diesel Tonale με τα 130 άλογα. Εδώ έχουμε τον 1.600άρη MultiJet πετρελαιοκινητήρα που «καίει» σύμφωνα με την Alfa Romeo 5,6 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες ή, διαφορετικά. Και χάρη στο μεγάλο ρεζερβουάρ της (55 λτ.), έχει αυτονομία που ξεπερνά τα 900 χλμ. με ένα γέμισμα.
 
Τέλος έχουμε την Plug-in hybrid Alfa Romeo Tonale, την μοναδική 4κίνητη (Q4) επιλογή κι αυτή με τα περισσότερα άλογα (280 PS). Η PHEV Q4 Tonale είναι εκείνη με τις καλύτερες επιδόσεις (επιταχύνει σαν GTi με 60-100 σε 3,2 δλ. και 80-120 σε 4,0 δλ.), ενώ με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία κάνει αμιγώς ηλεκτρικά παραπάνω από 65 χιλιόμετρα (μέχρι τα 135 χλμ./ώρα). Η Plug-in hybrid Tonale έχει μία μπαταρία 15,4 kWh η οποία φορτίζει από wallbox σε μόλις 2,5 ώρες και σε οικιακή πρίζα κοντά στις 6,5 ώρες.
 
Λόγω του ηλεκτροκίνητου χαρακτήρα της, η PHEV Q4 Tonale είναι πολύ φιλική προς τους εταιρικούς χρήστες. Θυμίζουμε πως η έκδοση Sprint ως εταιρικό αυτοκίνητο δεν επιβαρύνει με φόρο τον εταιρικό χρήστη, διότι έχει Λιανική Τιμή Προ Φόρων κάτω από τις ¤40.000 και εκπομπές CO2 κάτω από 50 γρ./χλμ.. Επιπλέον, όλες οι Tonale PHEV Q4 έχουν ενισχυμένους συντελεστές φορολογικών αποσβέσεων και οι δαπάνες μίσθωσής τους εκπίπτουν προσαυξημένες από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων.

Σελίδα 1Mild hybrid, diesel ή Plug-in; Ποια έκδοση Alfa Romeo Tonale είναι καλύτερη;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι: Premium ποιότητα κατασκευής, hi-tech καμπίνα & επαρκείς χώροι για μία οικογένεια
Σελίδα 3Σε ποιο κινητήρα; Ήπια υβριδικό, diesel ή Plug-in hybrid;
Σελίδα 4Τελικά ποια έκδοση συμφέρει περισσότερο;
Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH