Τέλος στα σενάρια που ήθελαν τη Lamborghini, να προσφέρει την διάδοχο της Aventador SV με κίνηση στους δύο τροχούς, έβαλε ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής φίρμας Maurizio Reggiani.
Συγκεκριμένα μιλώντας σε εκπρόσωπους των διεθνών Μέσω Μαζικής Ενημέρωσης κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης, ο Reggiani αποκάλυψε πως η Aventador θα παραμείνει το κυριότερο μοντέλο της εταιρεία, ωστόσο πρόκειται να διατηρήσει το σύστημα τετρακίνησης.
Ο λόγος για τον οποίο θα συμβεί κάτι τέτοιο σύμφωνα με την εξήγηση που έδωσε και αναφέρουν τα ξένα μέσα, είναι για λόγους καλύτερου χειρισμού του αυτοκινήτου, υπογραμμίζοντας πως αν η ισχύς του V12 κινητήρα πήγαινε αποκλειστικά στον πίσω άξονα, τότε στις υψηλές ταχύτητες θα ήταν πολύ δύσκολο να ελεγχθεί το αυτοκίνητο, κάτι το οποίο δεν επιθυμεί η φίρμα.
Με αυτόν τον τρόπο μπήκε τέλος στα σενάρια που υπήρχαν για μια πισωκίνητη Aventador και έτσι η διάδοχος της Aventador SV, η οποία σύμφωνα με τις φήμες θα έχει στο όνομά της το λογότυπο SVJ (Jota) θα είναι ένα τετρακίνητο μοντέλο.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του και ερωτώμενος για το εάν η ιταλική μάρκα έχει στα πλάνα της να κατασκευάσει κάποιο πιστάδικο μοντέλο όπως η LaFerrari FXX K Evo, η Aston Martin Vulcan και η νέα McLaren Senna GTR, ο Federico Foschini πήρε το λόγο αναφέροντας πως «η μάρκα εργάζεται πάνω σε πολλά προϊόντα».